امام جمعه سمنان:
تابناک سمنان: حجت الاسلام مرتضی مطیعی، ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان بر ضرورت توجه بیش از پیش به سیره شهدای دفاع مقدس به عنوان ستارگانی که راه را نشان می‌دهند، تاکید کرد و گفت: همه ما وامدار شهدا هستیم.
کد خبر: ۹۹۵۵۲۸
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۱ 21 September 2021

جهاد یکی از در‌های ورود به بهشت است؛ شهدا تجارت کردند و سود بردند

 

نماینده ولی فقیه در استان سمنان بیان کرد: عنوان یکی از در‌های بهشت است و شهدا در این دنیا تجارت کردند و بی‌شک سود فراوان بردند.

حجت الاسلام مرتضی مطیعی بر لزوم توجه بیش از پیش به سیره عملی شهدای والامقام تاکید و خاطرنشان کرد: باید سیره و زندگانی شهدا را الگوی زندگانی خود قرار دهیم و اگر امروز منویات رهبر معظم انقلاب را عمل نماییم، بی تردید سربلندی و اقتدار بیش از پیش ایران را شاهد خواهیم بود.

این جانباز دوران دفاع مقدس با اشاره به خاطرات خود از شهدای استان به روحیات والای این الگو‌ها پرداخت و افزود: شهید محمد علی اعرابی از شهدای عزیز استان سمنان، وقتی به جبهه آمد نوجوانی بیش نبود، اما هنگام شهادت جوانی برومند شده بود و یا شهید حیدر عبدوس، از دنیا بریده بود و می‌گفت، حتی اگر بنا بر مردن عادی باشد، دیگر نمی‌خواهم در این دنیا باشم.


وی خاطرنشان کرد: شهدا همواره بر خدمت به مردم و بازکردن گره از مشکلات مردم تاکید داشتند، لذا همه ما باید در راستای خدمت به مردم قدم برداریم.

امام جمعه سمنان در خاتمه گفت:هیچ تفاوتی بین جهاد در دوران جنگ سخت و جهاد در روزگار جنگ نرم نیست و شهدا به قله‌ی سعادت رسیدند، پس ما هم تلاش کنیم که در این‌مسیر گام برداریم.

 

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
 

مطالب مرتبط
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار