رئیس ستاد برگزاری نماز جمعه شیراز گفت: در روز میلاد پیامبر اکرم (ص) ۸۳ زندانی جرائم غیرعمد شیراز که ۱۵ نفر از آنان بانوان هستند، آزاد می‌‌شوند.
کد خبر: ۹۹۵۵۲۷
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۲ 21 September 2021

تابناک فارس به نقل از تسنیم: احمد فخارزاده در نشست خبری با بیان اینکه نماز جمعه یک آئین سیاسی، اجتماعی و فرهنگی است و تنها یک عمل مذهبی و عبادی نیست، اظهار داشت: رسانه‌ها نقش مهمی در تحقق اهداف نماز جمعه دارند و می‌توانند بازوی کمکی برای تحقق مطالبات مردم از تریبون نماز جمعه باشند.

وی با اشاره به اینکه ستاد نماز جمعه در رزمایش کمک‌های مومنانه نیز نقش‌آفرینی کرده است، گفت: تاکنون 8 رزمایش کمک‌های مومنانه با همراهی خیرین برگزار شده که 4 میلیارد تومان نیز در این زمینه هزینه شده است همچنین در روز عید غدیر نیز 16 هزار پرس غذای گرم میان نیازمندان شهر شیراز توزیع شد.

رئیس ستاد برگزاری نماز جمعه شیراز با اشاره به دیگر اقداماتی که این ستاد با همراهی خیرین انجام داده است، افزود: آزادی زندانیان با عنوان نذر رهایی از دیگر اقداماتی است که انجام شده و در روز میلاد پیامبر اکرم (ص) 83 زندانی جرائم غیرعمد که 15 نفر از آنان بانوان است، آزاد می‌‌شوند.

 

فخارزاده با بیان اینکه بدهی این تعداد زندانی 4 میلیارد تومان است، بیان کرد: رسانه‌ها در جلب مشارکت خیرین برای آزادی زندانیان بسیار می‌توانند نقش‌آفرین و موثر باشند و از همه اصحاب رسانه برای مشارکت در این امر خداپسندانه دعوت می‌شود تا با قلم خود خیرین را به این کار نیک تشویق و ترغیب کنند.

برپایی اردوی جهادی در روستا‌های گردخون و سلطان آباد شیراز، ارسال محموله کمک‌های مردمی، توزیع بسته‌های معیشتی و پرداخت مبلغ 200 میلیون تومان به مناطق زلزله زده سی سخت از جمله طرح‌های برون استانی ستاد نماز جمعه شیراز بوده که در طول سال گذشته انجام شده و رئیس ستاد برگزاری نماز جمعه شیراز به آن اشاره کرد.

به گفته وی با توجه به اینکه حرم مطهر شاهچراغ قرار است مرکز واکسیناسیون شود از جمعه این هفته دوم مهرماه نماز جمعه شیراز در مسجد جامع شهدا برگزار می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار