رئیس مجمع نمایندگان استان:
رئیس مجمع نمایندگان خوزستان گفت: بیشترین مطالبه جوانان در خوزستان مساله اشتغال است و افزایش ظرفیت تولید در کارخانه‌ها می‌تواند گره‌گشای این مساله باشد.
کد خبر: ۹۹۵۱۵۲
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۲ 19 September 2021

رئیس مجمع نمایندگان خوزستان گفت: بیشترین مطالبه جوانان در خوزستان مساله اشتغال است و افزایش ظرفیت تولید در کارخانه‌ها می‌تواند گره‌گشای این مساله باشد.

عبدالله ایزدپناه در مراسم کلنگ‌زنی سه طرح بزرگ توسعه‌ای شرکت فولاد خوزستان که امروز، ۲۸ شهریورماه در اهواز برگزار شد، اظهار کرد: خوشبختانه امروز در حوزه دفاعی و نظامی کشور و جبهه مقاومت، بسیار درخشان ظاهر شده‌ایم و جمهوری اسلامی به عنوان یکی از قطب‌های قدرت دنیا، در مقابل استکبار جهانی ایستاده است.

وی افزود: اگر قرار است در داخل و در حوزه اقتصادی مثل دفاع مقدس و جبهه مقاومت، موفق باشیم باید وحدت و اراده‌ای مثل آن دوران داشته باشیم.

رئیس مجمع نمایندگان خوزستان با اشاره به شعار رهبری در خصوص سال تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها تصریح کرد: کلنگ‌زنی پروژه‌های توسعه شرکت فولاد خوزستان، افزایش تولید و اشتغال به دنبال دارد و اجرای این چنین طرح‌هایی در استان، جای خوشحالی است.

ایزدپناه عنوان کرد: مجمع نمایندگان خوزستان حامی صنعتگران و فعالان صنایع است و در این زمینه وعده می‌دهیم از شرکت فولاد خوزستان و سایر تولیدکنندگان و صنعتگران استان حمایت خواهیم کرد تا بتوانند با قوت بیشتر فعالیت را ادامه دهند.

وی با تاکید بر افزایش ظرفیت تولید کارخانه‌ها و شرکت‌های تولیدی، گفت: ضمن توسعه کارخانه‌ها و شرکت‌ها، باید بخش‌هایی که با ظرفیت صد درصدی کار نمی‌کنند را افزایش ظرفیت دهیم تا شاهد تولید حداکثری باشیم و از همه ظرفیت‌های تولیدی در یک مجموعه استفاده کنیم.

رئیس مجمع نمایندگان خوزستان گفت: خوزستان مشکلات زیادی دارد که اشتغال یکی از مهمترین این مشکلات است. بیشترین مطالبه جوانان در خوزستان، مساله اشتغال است و افزایش ظرفیت تولید در کارخانه‌ها می‌تواند گره‌گشای این مساله باشد.

ایزدپناه عنوان کرد: در دوران پس از جنگ، به خوزستان کم توجهی شده و نگاه مثبتی نسبت به استان نبوده است و در طول این سال‌ها در توزیع منابع و ثروت، خوزستان نادیده گرفته شده است و شاهد عدالت در توزیع درآمدهای کشور نبوده‌ایم.

وی با بیان اینکه خوزستان خیلی محروم است، افزود: مردم از گفتار درمانی خسته شده‌اند و امیدواریم توجه به خوزستان در میدان عمل باشد. در حوزه نفت و گاز معادن و فولاد و... ظرفیت‌های خوبی وجود دارد و مردم نباید با وجود این ظرفیت‌ها در خوزستان، احساس فقر و ضعف کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار