فرمانده انتظامی خوزستان گفت: ۳۹۵ کیلوگرم مواد افیونی از نوع تریاک در خوزستان، با انجام ۲ عملیات توسط ماموران انتظامی، از سوداگران مرگ و کشف ضبط شد.
کد خبر: ۹۹۳۹۱۹
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۴ 15 September 2021

فرمانده انتظامی خوزستان گفت: ۳۹۵ کیلوگرم مواد افیونی از نوع تریاک در خوزستان، با انجام ۲ عملیات توسط ماموران انتظامی، از سوداگران مرگ و کشف ضبط شد.

سردار سید محمد صالحی  بیان کرد: در راستای تداوم اجرای طرح‌های برخورد با عناصر اصلی تهیه، توزیع و ترانزیت موادمخدر، پلیس مبارزه با موادمخدر با رصد اطلاعاتی از انتقال ۲ محموله مواد مخدر به شهرستان‌های هندیجان و بهبهان مطلع شدند.

وی افزود: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر خوزستان با اقدام اطلاعاتی مسیر حرکت خودروی سمند حامل موادمخدر را شناسایی و با همکاری ماموران پلیس شهرستان هندیجان در عملیاتی منسجم آن را متوقف و مقدار ۳۲۰ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف کردند.

فرمانده انتظامی خوزستان ادامه داد: همچنین در عملیاتی دیگر ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر شهرستان بهبهان با انجام کار اطلاعاتی و کنترل جاده‌ای ۲ دستگاه خودرو سواری پژو ۴۰۵ حامل موادمخدر را شناسایی و متوقف کردند که در بازرسی از آنها مقدار ۷۵ کیلوگرم تریاک با لفافه کشف و ضبط شد.

سردار صالحی با بیان اینکه در مجموع مقدار ۳۹۵ کیلوگرم موادمخدر از نوع تریاک کشف و چهار سوداگر مرگ در این ارتباط دستگیر شدند، گفت: نیروی انتظامی با مجاهدت و تلاش شبانه روزی با مخلان نظم و امنیت، قاچاقچیان، اشرار و سوداگران مرگ قاطعانه برخورد می‌کند و اجازه جولان به آنها نخواهد داد.

فرمانده انتظامی خوزستان جمعه گذشته از کشف ۴۰ کیلوگرم مواد مخدر صنعتی شیشه در شهرستان آغاجاری خبر داده بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار