سرپرست شهرداری اهواز گفت: تغییر پی در پی اسامی مکان‌ها و مناطق مختلف در اهواز،باعث ایجاد معضل‌های مختلف در این شهر شده است.
کد خبر: ۹۹۳۷۱۶
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۲ 14 September 2021

سرپرست شهرداری اهواز گفت: تغییر پی در پی اسامی مکان‌ها و مناطق مختلف در اهواز،باعث ایجاد معضل‌های مختلف در این شهر شده است.

علیرضا عالیپور در نشست شورای فرهنگی و اجتماعی خوزستان در سرسرای استانداری بیان کرد: شورای نامگذاری اماکن و معابر، به دفعات نام محله‌ها و مکان‌های مختلف اهواز را تغییر می‌دهد که این کار برای شهرداری هزینه زیادی به همراه دارد.

وی با بیان اینکه این کار علاوه بر صرف هزینه، باعث مشکلاتی در آدرس دهی می‌شود افزود: این تغییر پی در پی، از بعد فرهنگی و اجتماعی نیز تاثیر منفی دارد و باعث از بین رفتن خاطرات مردم از مناطق با اسامی قدیمی در اهواز می‌شود.

سرپرست شهرداری اهواز ادامه داد: در مواردی نیز یک منطقه به چند بخش تقسیم می‌شود و چندین نام دارد و یا یک اسم برای چند مکان استفاده می‌شود که امکان مسیریابی و یا آدرس دهی برای این مناطق وجود ندارد.

عالیپور گفت: باید برای این معضل فرهنگی و اجتماعی در اهواز فکری شود تا از سردرگمی نامگذاری مناطق و مکان‌های مختلف در اهواز خارج شویم.

راه‌اندازی سرای کودکان کار در اهواز نهایی شد

وی گفت: راه‌اندازی سرای کودکان کار در خوزستان امروز نهایی شد و قرارداد سه میلیارد ریالی آن با پیمانکار منعقد شد.

سرپرست شهرداری اهواز با بیان اینکه این مکان برای نگهداری کودکان کار در اهواز تجهیز می‌شود افزود:در این کار اداره کل بهزیستی خوزستان نیز همکاری دارد و خودروهای ون برای جمع آوری کودکان کار تهیه می‌شود.

عالیپور گفت:همچنین اردوگاه نگهداری از افراد متجاهر در سطح شهر اهواز با اعتبار ۷۰ میلیارد ریال در اهواز در دست تکمیل است و با نیروی انتظامی نیز برای جمع‌آوری این افراد و اسکان در این مکان توافق شده است.

وی گفت: همچنین راه‌اندازی مراکزی به نام گرم خانه برای زنان متجاهر در سطح شهر اهواز در دستور کار است تا از حضور این افراد در سطح شهر جلوگیری شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار