دکتر رضا جباری متخصص جراحی مغز و اعصاب و دیسک و ستون فقرات به همراه تیم پزشکی متخصص خود شامل پزشکان ارتوپدی، متخصص زنان، پزشک عمومی و فیزیوتراپ، زنان و زایمان، سونوگراف و ... 20 شهریور ماه 1400 با حضور در مصلی نماز جمعه شهر آبژدان از توابع شرستان اندیکا بیش از 900 نفر را به صورت تلفنی و حضوری ویزیت و معاینه کردند.
کد خبر: ۹۹۳۱۰۷
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۷ 12 September 2021

اختصاصی تابناک خوزستان:

نیکوکاری و احسان و سر زدن به محرومان مدتهاست در کشور به خصوص خوزستان که مردمانی خونگرم و مهمان نواز دارد شهره عام و خاص است و هر روزه خبر می رسد که فردی، انسان خیری، پزشکی، اهداء کننده عضوی و ... کاری خارق العاده و شایسته تشویق و سپاس انجام داده است.
اما دکتر رضا جباری متخصص جراحی مغز و اعصاب و دیسک و ستون فقرات به همراه تیم پزشکی متخصص خود شامل پزشکان ارتوپدی، متخصص زنان، پزشک عمومی و فیزیوتراپ، زنان و زایمان، سونوگراف و ... 20 شهریور ماه 1400 با حضور در مصلی نماز جمعه شهر آبژدان از توابع شرستان اندیکا بیش از 900 نفر را به صورت تلفنی و حضوری ویزیت و معاینه کردند.
این اقدام وی و همکارانش بدون پاسخ نماند و حسین عالی محمدی که از رکوردارن رشته های ورزشی کشور است، به پاس قدردانی زحمات و خدمات دکتر رضا جباری که در منطقه و حومه ارائه می دهد یکی از مدال های خود را به او اهداء کرد.
عکاس: بهمن گلبانگی

برچسب ها: دکتر رضا جباری
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار