فرماندار دشت آزادگان از مدیریت آموزش و پرورش این شهرستان خواست برای بازگشایی احتمالی مدارس به صورت حضوری آمادگی لازم را داشته باشد.
کد خبر: ۹۹۲۸۵۳
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۴ 11 September 2021

فرماندار دشت آزادگان از مدیریت آموزش و پرورش این شهرستان خواست برای بازگشایی احتمالی مدارس به صورت حضوری آمادگی لازم را داشته باشد.

 حمید سیلاوی شنبه در نشست شورای آموزش و پرورش شهرستان دشت آزادگان اظهار داشت: با توجه به روند خوب واکسیناسیون در این شهرستان و احتمال واکسینه شدن دانش آموزان بعد از معلمان ، در صورت بازگشایی مدارس در روزهای آتی، باید شرایط و آمادگی لازم در آموزش و پرورش و مدارس برای حضور دانش آموزان وجود داشته باشد تا خللی در امر تعلیم و تربیت دانش آموزان ایجاد نشود.
فرماندار دشت آزادگان همچنین از مدیریت آموزش و پرورش این شهرستان خواست به گونه ای برنامه ریزی کند تا تمام معلمان شهرستان علیه کرونا واکسینه شوند چرا که سلامت فرهنگیان و دانش آموزان از اولویت مهمی برخوردار است.

سیلاوی ، ادارات و دستگاه های اجرایی این شهرستان را ملزم به همکاری با آموزش و پرورش به منظور حفظ آمادگی برای آغاز سال تحصیلی جدید به صورت حضوری کرد.
در حال حاضر وضعیت کرونای شهرستان دشت آزادگان قرمز است.

جمعیت دانش آموزی این شهرستان بالغ بر ۲۱هزار و ۵۸۵نفر است.

گسترش روزانه تزریق واکسن کرونا به گروه‌های سنی گوناگون، افزایش آگاهی‌ مردم برای همزیستی با این ویروس و عادت به استفاده از تجهیزاتی مانند ماسک، دانش آموزان، معلمان و والدین را به بازگشایی مدارس و از سرگیری دوباره آموزش حضوری در سال تحصیلی پیش‌رو امیدوار کرده است.

طبق اعلام دانشگاه علوم پزشکی اهواز در حال حاضر ۱۲ شهرستان در وضعیت قرمز، هفت شهرستان زرد و هشت شهرستان در وضعیت نارنجی کرونایی هستند.

تاکنون حدود یک میلیون و ۹۰۰ هزار دز واکسن در خوزستان تزریق شده است.

بیش از ۵۸ درصد موارد ابتلا به کرونا در خوزستان ناشی از شرکت در دورهمی خانوادگی و تردد درون و برون شهری بوده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار