عضو شورای اسلامی شهر اهواز گفت: ۴۰ گزینه خارج از خوزستان برای تصدی سمت شهرداری اهواز مورد بررسی قرار گرفتند وتاکنون ۱۵ نفر باقی مانده‌اند.
کد خبر: ۹۸۹۶۴۱
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۶ 29 August 2021

عضو شورای اسلامی شهر اهواز گفت: ۴۰ گزینه خارج از خوزستان برای تصدی سمت شهرداری اهواز مورد بررسی قرار گرفتند وتاکنون ۱۵ نفر باقی مانده‌اند.

محمدمهدی مطیعی روز یکشنبه در آیین آغاز احداث پارک محله‌ای برهان در کوی بهارستان اهواز بیان کرد: این افراد برنامه‌های خود را ارایه داده‌اند و این روند تا تعیین شهردار اهواز ادامه خواهد داشت.

وی افزود: شورای اسلامی شهر اهواز سه نشست گذشته خود را برای تعیین شاخص‌های موردنظر انتخاب شهردار اهواز برگزار کرد.

وی رویکرد شورای ششم را اقناعی بیان کرد و گفت: در ابتدای کار شورا، اعضا ۲ تا سه جلسه را صرف آسیب شناسی شوراهای ادوار گذشته کردند و پس از آن سه جلسه دیگر برای تعیین اولویت‌ها و چگونگی پرداخت به آنها برگزار شد.

مطیعی با بیان اینکه تغییر احتمالی مدیران سازمان ها و مناطق شهرداری اهواز با عجله انجام نمی‌شود، ادامه داد: اعضای شورای ششم متعقد هستند این موضوع باید در یک بازه زمانی منطقی و معقول ارزیابی شود اما در این فاصله در نشست هایی اولویت‌های شورای ششم به مدیران اعلام شده که تاکنون طبق این اولویت ها حرکت کرده و رضایت خوبی از مجموعه شهرداری وجود دارد.

وی رویکرد این شورا را در حوزه محیط زیست و ایجاد فضای سبز، علمی و روزآمد دانست و گفت: این رویکرد باید با رعایت پیوست‌های مختلف بر پروژه‌ها همچون پیوست‌های اقتصاد مقاومتی، اجتماعی، فرهنگیی و... مترتب باشد.

عضو شورای اسلامی شهر اهواز به اقدامات بسیار زیاد در سال‌های گذشته در حوزه زیباسازی، فضای سبز، آب نماها و پارک ها اشاره کرد و افزود: اما این پروژه‌ها به بهره برداری و نتیجه مطلوب نرسید و خودشان به یک پاشنه آشیل تبدیل شدند به همین دلیل اعضای شورای ششم معتقد است که اگر پروژه و طرحی ثبت می شود باید با پیوست رویکرد پایداری باشد تا پروژه ها به نتیجه برسد.

بنابراین گزارش کار احداث پارک محله‌ای برهان در منطقه بهارستان اهواز در زمینی به مساحت ۹۰هزار مترمربع با کاربری آموزشی، فرهنگی و تجاری آغاز شد. اعتبار احداث این پروژه بالغ بر ۵۰ میلیارد ریال برآورد شده است.

قرار است نشست علنی بررسی انتخاب شهردار اهواز در این شورا فردا دوشنبه برگزار شود.

برچسب ها: محمدمهدی مطیعی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار