منتخب شورای شهر ملایر:این دوره قصد، خدمت جهادی و جبران کمبود‌ها و نارسایی‌ها در بحث مدیریت شهری است.
کد خبر: ۹۸۱۵۷۰
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۴ 27 July 2021
منتخب شورای شهر ملایر:این دوره قصد، خدمت جهادی و جبران کمبود‌ها و نارسایی‌ها در بحث مدیریت شهری است.

به گزارش تابناک همدان از ملایر: حجت الاسلام احمد چهاردولی عضو ششمین دوره شورای شهر ملایر در گفتگو با خبرنگار تابناک در ملایر اظهار داشت : هدف در این دوره شورای شهر آبادانی و توسعه بیشتر، عدالت در خدمات شهری و محرومیت زدایی از مناطق و محلات کم توسعه است.

وی با اشاره به اینکه این روز‌ها بحث انتخاب شهردار فضای مجازی و رسانه ها را درگیر خود کرده بیان کرد: اعضای شورای شهر ششم ملایر بعد از اعلام نتایج رسمی انتخابات از طرف مراجع ذیربط، نخستین اقدام خود را انتخاب شهردار دانستند، که از هر جهت هم برای مردم شهر و هم برای اعضای شورا دارای اهمیت است.

چهاردولی تصریح کرد : تقریبا هفته‌ای چند جلسه چندین ساعته برگذار شد و افراد معرفی شده و مدنظر که دارای شرایط قانونی بودند برنامه هایشان دریافت و در حال بررسی است. 

وی با بیان اینکه بین افرادی که رزومه خود را به شورا تحویل داده اند 3 نفر احتمال رای بیشتری دارند عنوان کرد : دکتر علیرضا امامی شهردار سابق، مهندس غلامحسین تقوی رئیس سابق شورای شهر و جهاد کشاورزی ،مهندس غلامرضا کرمی شهردار سابق جوکار، مجیدی شهردار سابق رای بیشتری دارند و مهدی یوسفند و اکبر فراهانی از دیگر گزینه‌ها می‌باشند.

عضو منتخب شورای شهر ملایر مطرح کرد: در بحث انتخاب شهردار جناحی و گروهی، سیاسی، تحت تحمیل دوستان و یا مسئولین قرار نگرفتند و مستقلانه عمل می‌کنند.

وی اظهار امیدواری کرد و گفت: دغدغه اعضای شورای شهر دوره ششم، انتخاب شهرداری انقلابی، کار آمد، با تجربه، متخصص و مدیری موفق در مدیریت شهری است تا بتواند با یک کار جهادی خدمت گذاری خوبی برای مردم داشته باشد.

چهاردولی در ارتباط با ملاک‌های اعلام شده برای انتخاب شهردار افزود : انتظار شورای این دوره شورا از شهردار منتخب اقتصاد پایدار با جذب سرمایه گذار و پروژه‌هایی در راستای محرومیت زدایی در مناطق کم برخوردار و آماده سازی زیرساخت مورد نیاز با توجه به دو برند جهانی مبل و منبت و انگور است.

عضو شورای شهر ملایر با اشاره به جلسات فشرده برگذار شده برای انتخاب شهردار بیان کرد : تلاش خواهیم کرد تا آغاز رسمی شورای شهر ملایر برخی از اقدامات را ساماندهی کنیم از جمله انتخاب شهردار با توجه به مشکلات مردم قصدمان این است که کار را به وقت اضافه نکشانیم و یک قدم جلوتر حرکت کنیم.


وی در ادامه گفت: احتمالا طی هفته پیش رو گزینه مد نظر شهرداری پس از بررسی‌ها مشخص می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار