شهردار کرج اعلام کرد که تست گرم قطعه نخست خط ۲ قطار شهری کرج به زودی انجام می شود و این پروژه آماده بهره برداری خواهد شد.
کد خبر: ۹۸۱۵۶۴
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۸ 27 July 2021

به گزارش «تابناک البرز» علی کمالی زاده در آیین  افتتاح بوستان بین فازی «گفت و گو» در بلوار ارم  منطقه مهر شهر کرج گفت: راه‌اندازی پروژه قطاری شهری یکی از اقدامات برای صیانت از محیط‌زیست شهری است .

وی  گفت: بیش از هزار میلیارد تومان از محل منابع داخلی و  ملی برای متروی کرج هزینه شده است .

خط ۲ قطار شهری کرج به طول ۲۷ کیلومتر عملیات اجرایی آن از سال ۱۳۸۵ <آغاز شده که تاکنون ۱۵ کیلومتر از تونل این پروژه حفاری شده که قطعه نخست آن به طول ۶.۵ کیلومتر قرار است به زودی افتتاح شود.

کمالی زاده با اشاره به آخرین وضعیت  بزرگراه شمالی کرج به طول ۱۷.۵ کیلومتر بیان داشت : پیشرفت فیزیکی این پروژه  از ۳۰ درصد در سال ۹۸ اکنون به حدود  ۷۰ درصد رسیده است و آسفالت بخش عمده آن در حال انجام است.

وی همچنین به پروژه کنارگذر مهرشهر اشاره کرد و گفت: با تلاش مدیریت شهری و حمایت شورای دوره پنجم شورای شهر توانسته‌ایم با تملکات موجود در این پروژه روزانه یک درصد پیشرفت داشته باشیم.

شهردار کرج به مشکلات عدیده اقتصادی مدیریت شهری در دوره  پنجم شورا  اشاره کرد و گفت: باوجود بسیاری از مشکلات توانسته‌ایم اقدامات مطلوبی در خصوص فعالیت‌های عمرانی و زیست‌محیطی  برداریم.

رییس  سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج نیز گفت: پارک گفت و گو چهارمین بوستان بین فازی مهرشهر کرج است که به مساحت ۱۲ هزار متر مربع  و با صرف ۱۰ میلیارد تومان  احداث شده است .

پیمان بضاعتی پور  افزود: دستیابی  به شاخص‌های مطلوب شهر درزمینهٔ فضای سبز و محیط‌زیست با حمایت شورای دوره پنجم و تلاش مدیریت شهری به نتیجه رسیده است.  

رییس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج  گفت: یک هزار هکتار جنگل‌کاری در  چهار سال گذشته در کرج انجام شده و با احداث ۲۰ پارک  حدود ۸۵ هکتار به فضای پارک های این کلانشهر افزوده شده است .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار