مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کهگیلویه وبویراحمد گفت: ۷۹۰ میلیارد ریال برای توسعه و عمران روستا‌های کمتر توسعه یافته استان اختصاص یافت.
کد خبر: ۹۸۱۲۳۳
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۸:۲۰ 26 July 2021
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، حسین جنتی مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کهگیلویه وبویراحمد گفت: ۷۹۰ میلیارد ریال اعتبار برای بهسازی معابر روستایی، احداث پارک، پیاده روسازی، ساخت کانال هدایت سیلاب، زیرسازی و آسفالت روستا‌های استان اختصاص یافته است.
 
جنتی با بیان اینکه از میزان ۷۹۰ میلیارد ریال اعتبار ۴۳۰ میلیارد ریال برای اجرای بیش از ۱۹۰ طرح هادی در روستا‌های استان اختصاص داده شده است اضافه کرد: این طرح‌ ها برای بهبود محیط روستایی، بالابردن سطح استاندارد‌های زندگی، توسعه خدمات رسانی به روستائیان و افزایش رضایتمندی ساکنان روستا‌ها اجرا می‌شود.

او میانگین پیشرفت کاری این طرح‌ها را ۹۰ درصد اعلام و ادامه داد: تاکنون طرح هادی در ۷۲۰ روستای بالای ۲۰ خانوار در کهگیلویه و بویراحمد به بهره برداری می‌رسد.

مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان از اختصاص بیش از ۱۳۰ میلیارد ریال اعتبار از محل اسناد اوراق خزانه سهمیه قیر رایگان به مقدار هزار تن برای آسفالت معابر روستا‌های استان خبر داد و گفت: در این طرح معابر روستایی بیش از ۲۰ روستا در مناطق مختلف استان با این میزان قیر رایگان آسفالت می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار