حجت الاسلام و المسلمین موسوی فرد از مسئولان خوزستان خواست تا معترضان را در اسرع وقت و بدون ثبت سوء سابقه در پرونده آزاد کنند.
کد خبر: ۹۸۱۱۷۳
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۰:۳۴ 25 July 2021

حجت الاسلام و المسلمین موسوی فرد از مسئولان خوزستان خواست تا معترضان را در اسرع وقت و بدون ثبت سوء سابقه در پرونده آزاد کنند.
حجت الاسلام و المسلمین سید محمد نبی موسوی فرد نماینده ولی فقیه در خوزستان و امام جمعه اهواز در گفتگو با مجری برنامه جهان آرا از شبکه افق گفت: از مسئولین خوزستان تقاضا دارم که زندانیان اعتراضات خوزستان را آزاد کنند.

او با اشاره به سخنان رهبر انقلاب در این خصوص که «نمی توان از مردم گله‌ای داشت» افزود: مشکلات ایجاد شده در زمینه کشاورزی و تلف شدن چهارپایان به دلیل خشکسالی و بی آبی موجب بر آشفتن تعدادی از جوانان شد و اینچنین اعتراض خود را فریاد زدند.

حجت الاسلام و المسلمین موسوی فرد بیان داشت: از مسئولان خوزستان می‌خواهیم عنایت ویژه‌ای به این افراد شود و با رافت اسلامی و نگاه پدرانه با آن‌ها برخورد شود تا در اسراع وقت آزاد گردند که این نه تنها تقاضای بنده بلکه خواست همه مردم است.

این مقام مسئول اظهار کرد: قشر کثیری از این جمعیت آمدند تا اعتراض شان در نبود امکانات شنیده شود، اگرچه احتمالا گروه اندکی قصد سوء استفاده از اعرتاضات را داشتند، اما می‌خواهیم تا دیگر معترضان بدون ثبت سوء سابقه در پرونده شان آزاد شوند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار