رئیس بهزیستی شهرستان شاهرود از پرداخت کمک هزینه تحصیلی به ۳۹۳ دانش آموز تحت پوشش بهزیستی شهرستان در یک سال اخیر خبر داد.
کد خبر: ۹۷۷۸۳۶
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۴ 12 July 2021
 

 

به گزارش تابناک سمنان مسعود جهانسیر رئیس بهزیستی شهرستان شاهرود با بیان اینکه حمایت و پرداخت کمک هزینه تحصیلی توان‌خواهان یکی از برنامه های اصلی سازمان بهزیستی است، اظهار کرد: این کمک هزینه با هدف تقویت انگیزه های تحصیلی و ارتقاء کیفیت زندگی به دانش آموزان تحت پوشش درتمام مقاطع تحصیلی ابتدایی و متوسطه پرداخت می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه پرداخت این کمک هزینه مانعی برای پرداخت سایر کمک های مستمر و غیرمستمر به دانش آموز نیست ادامه داد: در سال گذشته بالغ بر ۵۳۶ میلیون ریال کمک هزینه تحصیلی به ۳۹۳ دانش آموز پرداخت شده است.

رئیس بهزیستی شهرستان شاهرود از کمک این سازمان به دانشجویان تحت‌پوشش این نهاد حمایتی خبر داد و افزود: دانشجویان تحت پوشش بهزیستی نیز با درج اطلاعات خود در سامانه دانشجویی http://students.behzisti.net در هر ترم می توانند از کمک هزینه تحصیلی بهره مند شوند.

وی از پرداخت کمک هزینه تشویقی به دانشجویان در حال تحصیل در دانشگاه های دولتی روزانه خبر داد و گفت: در سال گذشته این کمک هزینه به ۸ توانخواه پرداخت شده است.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: yjc

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار