سرپرست شهرداری منطقه هفت اهواز گفت: این شهرداری به طور مستمر و در راستای رسیدگی به مشکلات محلات گام بر میدارد.
کد خبر: ۹۷۶۰۰۵
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۴۰۰ - ۲۱:۵۸ 04 July 2021

سرپرست شهرداری منطقه هفت اهواز گفت: این شهرداری به طور مستمر و در راستای رسیدگی به مشکلات محلات گام بر میدارد.
به گزارش اداره ارتباطات شهرداری منطقه هفت اهواز، فرامرز نجف پور گفت: اقدامات گسترده ای در ماه های گذشته توسط این شهرداری با هدف خدمات رسانی و جلب رضایت شهروندان و همچنین رسیدگی بیشتر برای آبادانی محلات کم برخوردار انجام شد و همچنان معاونت خدمات شهری و معاونت فنی عمرانی و ... در حال رسیدگی و خدمات دهی به محلات منطقه هفت می باشند.
وی افزود: از جمله فعالیت های انجام شده توسط معاونت خدمات شهری در ماه های گذشته می توان به پاکسازی روزانه و مستمر، جدول گذاری، شست و شوی جداول، آبیاری فضای سبز با تانکر، رسیدگی به فضای سبز منطقه با چمن زنی و حاشیه زنی1086246 متر مربع ، هرس درختان 9236 اصله، هرس چمن 3430متر مربع و ... در سطح منطقه اشاره کرد که با هدف خدمات رسانی و فراهم نمودن زمینه رفاه و آسایش شهروندان انجام شد.
آهک پاشی جوی های روباز، جمع آوری آبهای سطحی و همچنین لایروبی جوی های روباز از جمله برنامه‌هایی است که با هدف ایجاد چهره بصری مناسب شهری و جلب رضایت شهروندان در دستور کار این شهرداری قرار گرفته است و در ماه های گذشته به صورت وسیع انجام شده است.
نجف پور با تأکید بر اینکه خدمات رسانی بهینه و کسب رضایتمندی شهروندان از اولویتهای اجرای این عملیات است، ادامه داد : جهت بهبود جلوه بصری شهر و ارتقاء کیفیت زندگی شهروندان، 5300 متر لکه گیری آسفالت در خیابان های علامه، خیابان های سپیدار، کوی رمضان و ... به صورت گسترده انجام شده است و عملیات ترمیم نوار حفاری در علامه، سخیریه، بلوار پاسداران و ... نیز صورت گرفته است و در دیگر خیابان های سطح منطقه هفت ادامه خواهد داشت.
در جهت ایمن سازی و به منظور پیشگیری از بروز تصادفات و کاهش سرعت خودروهای عبوری و فراهم آوردن مسیر عبوری امن و عاری از خطر برای شهروندان،احداث سرعتکاه آسفالتی در مسیر فنی حرفه ای رو به روی اداره آب و فاضلاب، بلوار بسیج نرسیده به پل ولایت و بلوار انصار در سپیدار انجام شد.
نجف پور سرپرست منطقه هفت در پایان از تمامی نیروهای این معاونت ها که در این هوای گرم با تلاش خود به آبادانی شهر کمک می کنند تشکر کرد و ادامه داد شهر و شهروند مکمل یکدیگرند و امیدواریم شهروندان با شهرداری همکاری لازم را داشته باشد و همچنین امید است با تلاش برای خدمت رسانی بیشتردر محلات محروم بتوانیم نواقص را به حداقل رسانده و رضایت شهروندان را به همراه داشته باشیم .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار