استاندار:
استاندار یزد عصر شنبه در پیامی از حضور پر شکوه مردم در انتخابات قدردانی کرد و نوشت: این رخداد با حداکثر سلامت و کمترین حاشیه در استان برگزار شد.
کد خبر: ۹۷۲۳۴۵
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۴۰ 19 June 2021

در پیام محمد علی طالبی آمده است: برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا با حداکثر سلامت و کمترین حاشیه، افتخار دیگری است در کارنامه نظام جمهوری اسلامی، این افتخار را مدیون همه دست‌اندرکارانی هستیم که ماه‌هاست در بخش‌های مختلف در تدارک این رویداد عظیم بوده‌اند.

کسب نشان اعتماد مردم را به رییس‌جمهور منتخب کشور جناب آقای رئیسی و برگزیدگان شوراهای شهر و روستا تبریک می‌گویم و برای آنها در انجام وظایف قانونی و تلاش در راستای ارتقای کیفیت زندگی مردم آرزوی موفقیت و کامیابی دارم.

به مردم عزیزمان نیز تبریک می‌گویم که با حضور در عرصه تعیین سرنوشت، مسیر آینده کشور را ترسیم نموده و جهت‌گیری‌های کلی کشور را تعیین کردند.

برای همه آرزوی سلامت و سعادت دارم و از خدا می‌خواهم که با پایان رقابت‌های انتخاباتی، فارغ از سلایق و خواست‌های متکثر در میان مردم، شاهد همدلی و اتحاد همه افراد جامعه در برای پیشرفت کشور و سعادت همه شهروندان باشیم.

سیزدهمین دوره ریاست‌جمهوری ایران و ششمین دوره انتخابات شوراهای شهر، روستا و عشایری ۲۸ خردادماه جاری به صورت همزمان برگزار شد.

یزد یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفر جمعیت دارد که ۸۷ درصد در شهرها و بقیه در روستاها و آبادی ها زندگی می‌کنند و از مجموع جمعیت استان حدود ۹ هزار نفر عشایر هستند.

در یزد ۲۴ شورای اسلامی شهر و ۳۹۷ شورای روستایی وجود دارد که ۲۳ شورای آن پنج عضو دارد و در هریک از ۳۷۴ شورا هم سه نفر عضو هستند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار