شورای اسلامی شهرستان شیراز به وعده خود عمل کرد و ورزشکاران مدال‌آور فارس در بازی‌های پارآسیایی اینچئون کره جنوبی را مورد تقدیر قرار داد.
کد خبر: ۹۶۹۶
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۲:۱۱ 02 March 2015

به گزارش فارس از شیراز، عصر امروز تجلیل از مدال‌آوران بازی‌های پارآسیایی کره جنوبی یکی از برنامه‌های هشتاد و هشتمین جلسه شورای اسلامی شهر شیراز بود.

پیش از شروع بازی‌های پارآسیایی کره جنوبی شورای اسلامی شهر شیراز به ملی‌پوشان فارسی وعده داده بود که در صورت کسب مدال طلا 7 میلیون، مدال نقره 5 میلیون و مدال برنز 3 میلیون تومان هدیه خواهد داد.

در بازی‌های پاراآسیایی کره جنوبی، فارسی‌ها توانستند یک‌چهارم مدال‌های ایران را کسب کنند و عصر امروز شورای اسلامی شهر شیراز در جلسه‌ای که اعضای آن به همراه علیرضا پاک‌فطرت شهردار این شهر، سید غلامرضا کمانه مدیرکل ورزش و جوانان فارس، اسماعیل دلشاد و احمدرضا مداح رئیس و مسئول کمیته فرهنگی، وحید پارسایی مسئول روابط عمومی هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولان فارس و محمد عجم نوازی رییس هیئت ورزش‌های نابینایان و کم‌بینایان این استان حضور داشتند سرانجام وعده‌ خود را عملی کرد.

ساره جوانمردی ملی‌پوش تیراندازی که دو مدال طلا را کسب کرده بود بیشترین سهم را از جوایز شورا داشت.

در جلسه عصر امروز شورا محمد حق‌نگر عضو شورا بودجه جدید مصوب را نشان عزم جدی این شورا برای حمایت از ورزش شهروندان عنوان کرد.

در ادامه حاج زین‌العابدین عرب عضو دیگر عضو این شورا خواستار به‌کارگیری قهرمانان ورزشی شیراز در آتش‌نشانی شد.

در ادامه جلسه مدیرکل ورزش و جوانان فارس علت حضور خود در جلسه شورا را به نمایندگی از جامعه ورزش این استان به‌خاطر تشکر از حمایت‌های این شورا عنوان کرد و اظهار داشت: اهمیتی که این‌گونه حمایت‌های شورای شیراز از ورزشکاران فارس دارد اثراتش را در مسابقات آتی نشان خواهد داد.

سید غلامرضا کمانه ادامه داد: ورود قهرمانان به عرصه‌های ایثارگری مهم خواهد بود و به‌یقین به‌کارگیری قهرمانان ورزش در آتش‌نشانی موضوعی قابل‌اجرا خواهد بود که امید است مسئولان به جد پیگیر آن باشند.

وی گفت: کسب یک‌چهارم از مدال‌های تیم ملی ایران در بازی‌های پارآسیایی کره جنوبی توسط ورزشکاران فارس نشان از توانمندی‌های بالای ورزشکاران پارآسیایی این استان دارد و جای تشکر است که شورای شهر شیراز لازم می‌داند که از این قهرمانان تجلیل کند.

مدیرکل ورزش و جوانان فارس از اعضای شورا خواست که نگاهی نیز به ورزشکاران ناشنوای این استان داشته باشند.

کمانه در ادامه از مصوبه اهدای 500 میلیون تومان به 39 هیئت ورزشی این استان تشکر کرد و خواستار حمایت شورا از نمایندگان فوتبال فارس در کشور ازجمله فجر شهید سپاسی، بهمن و کارا شد.

وی از اعضای شورا درخواست کرد که از روند احداث ورزشگاه میانرود شیراز بازدید به عمل‌آورند.

کمانه اضافه کرد: این ورزشگاه تاکنون 83 درصد پیشرفت فیزیکی داشته و اعتبار باقی‌مانده آن 17.5 میلیارد تومان نیز تأمین‌ شده است و به‌زودی افتتاح خواهد شد.

مدیرکل ورزش و جوانان فارس در پایان کسب مقام برتر کشور را توسط هیئت ورزش‌های همگانی فارس نشان از قابلیت‌های رییس این هیئت و حمایت‌های شهرداری و شورای اسلامی شهر شیراز دانست.

شهردار شیراز نیز در این جلسه اظهار داشت: شیراز نخستین شهری است که توانسته پرچم مقدس جمهوری اسلامی، محراب ادیان و موزه مشاهیر را توسط جانبازان شناگرش در آب‌های نیلگون خلیج همیشه فارس نصب کند و ازاین‌بابت مردم شیراز اگر اراده کنند همیشه حرف اول را نه‌تنها در ایران بلکه در دنیا نیز خواهند زد.

علیرضا پاک‌فطرت گفت: دیدیم که ورزشکاران فارس در آسیا توانستند 9 مدال را برای کشورمان تصاحب کنند و من امیدوارم که این مقام‌ها در سال آینده بیشتر و رنگین‌تر خواهد بود.

رییس کمیسیون فرهنگی این شورا نیز از اختصاص 40 میلیارد تومان به ورزش شیراز هم در بحث سخت‌افزار و هم در بخش نرم‌افزاری آن خبر داد.

محمدرضا هاجری این نوید را داد که در سال آینده با توجه به مدال‌آوری ساره جوانمردی و رکوردشکنی وی در تیراندازی، مجهزترین سالن تیراندازی و تیراندازی با کمان در شیراز احداث خواهد شد.

به گزارش فارس، ساره جوانمردی، احسان غلامحسین‌پور مدال طلا، سید میلاد خردمند، محمد الوان‌پور، عبدالرسول میرشکاری، سمیه کهزادپور، ندا فراستی و سامان بلاغی ورزشکاران جانباز و معلول و احمد شاه‌حسینی، میثم شجاعیان، حجت‌الله مزارعی، امیرحمزه زارع، حسن عسکری، سجاد دهقان و وحیدکشتکار ملی پوشان پارآسیایی فارس در کره جنوبی بودند که توانستند 9 مدال را از این بازی‌ها به ارمغان آورند.

به همراه تجلیل از این ورزشکاران، اسماعیل دل‌شاد رییس هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولان فارس نیز مورد تجلیل قرار گرفت.

بهرام پارسایی عضو دیگر شورا و رییس کمیسیون گردشگری و زیارت این شورا نیز در جمع ورزشکاران مدال‌آور کسب مقام‌های ارزنده و مدال‌های رنگین آسیایی را به آنان تبریک گفت.

رییس کمیسیون ورزش شورای اسلامی شهر شیراز در حاشیه این جلسه به خبرنگار فارس گفت: خدا را شاکریم که توانستیم به وعده خود در قبال عزیزان مدال‌آور فارس در پارآسیایی عمل کنیم.

سید کمال پاک‌فطرت در مورد اختصاص 500 میلیون تومان به هیئت‌های ورزشی فارس بیان کرد: این مبلغ به‌طور مستقیم به‌حساب خود هیئت‌ها واریز می‌شود و البته اینکه چه هیئتی باید چه مبلغی را دریافت کند موضوعی است که اداره کل ورزش و جوانان فارس آن را مشخص می‌کند.

وی در پایان اعتبار 40 میلیارد تومان را برای توسعه و گسترش ورزش شیراز را برای هزینه در بخش‌های سخت‌افزاری و نرم‌افزاری آن عنوان کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار