رییس ستاد انتخاباتی محسن رضایی گفت: شورای نخبگان با حضور ۶۰ نفر از اساتید و پزشکان در ستاد انتخاباتی آقای رضایی تشکیل داده ایم.
کد خبر: ۹۶۹۱۸۱
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۵۳ 06 June 2021

درویشعلی کریمی یکشنبه در نشست خبری بیان کرد: تا کنون ۲۸ کمیته را تحت عناوین مختلف تشکیل دادیم و ستاد شکل و نظم خود را پیدا کرده و بسیاری از ستادها در شهرستان ها در حال فعالیت هستند تا بتوانیم رای مورد نیاز را برای آقای رضایی در استان کسب کنیم.

کریمی گفت: رضایی بنا بر شرایط کشور و هجمه های بیرونی و خارج از مرزها و شرایط بد اقتصادی که گریبان مردم را گرفته احساس کرده که باید به عنوان یک کهنه سرباز همچون هشت سال دفاع مقدس که در سن کم به دستور امام (ره) فرماندهی سپاه را در اختیار گرفت به میدان بیاید.

وی گفت: در حال حاضر نیز که شرایط همچون جنگ هشت ساله است و ممکن است وضعیت کشور به سمتی حرکت کند که بحران های اجتماعی بیشتر نمود پیدا کند رضایی احساس تکلیف کرده است.

مناظره شب گذشته نامزدها از پیش تعیین شده بود

وی گفت: مناظره دیشب نامزدهای انتخاباتی ریاست جمهوری از پیش تعیین شده بود و به دنبال گم کردن مباحث اصلی اقتصادی بودند هر چند که عنوان برنامه ،اقتصادی بود.

رییس ستاد انتخاباتی رضایی ادامه داد: سایر نامزدها می دانستند که آقای رضایی در مبحث اقتصادی حرفی برای گفتن دارد و با توجه به تحصیلات که دارد می توانست در این برنامه شرایط خوبی برای ارائه نقطه نظرات اقتصادی را داشته باشد.

کریمی افزود: اما متاسفانه با به حاشیه بردن وقت جلسه تلاش داشتند از اصل موضوع نشست دور شوند هر چند آقای رضایی بخشی از نظرات خود را بیان کرد و در اواسط و انتهای جلسه نظرات اقتصادی خود را عنوان نمود.

وی گفت: در این مناظره در مدت سه دقیقه نامزدها باید مباحث علمی و اقتصدی را مطرح می کردند که امکان پذیر نیست و باید در مناظره های بعدی زمان بیشتری را بدهند تا امکان بیان نظرات خود را داشته باشند.

رییس ستاد انتخابات رضایی با اشاره به اینکه مردم از وضعیت موجود ناراضی هستند افزود: منتقدان دولت آمده اند که وضع موجود را نقد کنند و راهکار ارائه دهند.

سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا ۲۸ خرداد ماه امسال همزمان در سراسر کشور برگزار می شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار