استاندار خوزستان گفت: سه قرارگاه مهم برای حل مشکلات این استان تشکیل شده و جدول زمان بندی برای اجرای پروژه‌ها و بررسی و رفع مشکلات در این قرارگاه‌ها تعریف شده است.
کد خبر: ۹۶۸۸۶۸
تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۱ 04 June 2021

استاندار خوزستان گفت: سه قرارگاه مهم برای حل مشکلات این استان تشکیل شده و جدول زمان بندی برای اجرای پروژه‌ها و بررسی و رفع مشکلات در این قرارگاه‌ها تعریف شده است.

قاسم سلیمانی دشتکی در نشست شورای برنامه ریزی شهرستان رامشیر بیان کرد: برای اجرای کارها و پروژه‌ها در استان ، سه قرارگاه مسکن، حاشیه نشینی و محرومیت زدایی، و آب و فاضلاب در خوزستان تشکیل شده که در این قرارگاه‌ها مصوبات سفر به شهرستان‌ها و بررسی و حل مسایل و مشکلات و اجرای پروژه‌ها مورد بررسی قرار می‌گیرد.

وی گفت: در این قرارگاه‌ها پروژه ها در سطح استان و ملی پیگیری می‌شوند و موانع اداری در مسیر انجام پروژه ها برطرف می‌شوند. در این قرارگاه‌ها پروژه‌های شهرستان‌ها بررسی شده و فرمانداران نظارت مستقیم بر اجرای پروژه‌ها را دارند.

استاندار خوزستان با بیان اینکه پروژه‌ها باید بر اساس جدول زمان بندی انجام شوند و مدیران مکلف به انجام پروژه‌ها در زمان مشخص هستند و مدیری که کوتاهی کند برخورد می‌شود افزود: تاکنون سه مدیر در استان به دلیل کوتاهی و کم کاری در انجام پروژه‌ها تغییر کرده‌اند.

وی با اشاره به اینکه برای حل مشکلات در شهرستان رامشیر ۱۲ مصوبه تصویب شده ادامه داد: یکی از پروژه‌های مهم در رامشیر آغاز عملیات ساخت جاده اصلی رامشیر - ماهشهر به طول ۳۲ کیلومتر است که در گام نخست ۳۵۰ میلیارد ریال برای این پروژه اعتبار اختصاص داده شده و امید است که گام دوم این طرح در ۲ ماه آینده به مناقصه گذاشته شود.

سلیمانی دشتکی بیان کرد: جاده دوم مسیر مشراگه - اهواز است که مقرر شد روکش آسفالت آن انجام شود؛ کارهای مقدماتی این جاده توسط اداره کل راه و شهرسازی انجام خواهد شد و برای روکش آسفالت اداره کل حمل و نقل جاده‌ای ورود خواهد کرد.

وی با اشاره به برخی پروژه‌های نیمه تمام در رامشیر افزود: استخری در این شهرستان به صورت نیمه تمام با ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی رها شده که مقرر شد حقوق نگهبان این استخر به موقع پرداخت شود و مبلغ ۶۰ میلیارد ریال برای تکمیل این استخر اختصاص داده شود.

استاندار خوزستان گفت: تکمیل ساختمان نیمه تمام فرمانداری رامشیر و تکمیل سیستم فاضلاب مسکن مهر این شهرستان از دیگر مصوبات نشست امروز است. در مجموع ۱۲ مصوبه برای حل مشکلات و انجام پروژه‌های این شهرستان تصویب شد.

بررسی مسایل و مشکلات شهرستان‌های مختلف خوزستان از سه ماه پیش در استان آغاز شده و جدول زمان بندی برای حل آنها تدوین شده که مدیران موظف به اجرای آنها هستند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار