مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم در بازدید از روستای نقاشه مطرح کرد؛
تابناک-رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم گفت: بهبود کیفیت زندگی ساکنان و بومیان جزیره قشم و دسترسی به خدمات شهری و روستایی و توسعه متوازن تمام مناطق اولویت ما خواهد بود.
کد خبر: ۹۶۷۹۷۰
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۳ 31 May 2021

به گزارش تابناک از هرمزگان علی درویش پور در بازدید از روستای نقاشه که با حضور فرماندار شهرستان قشم، بخشدار حرا و جمعی از معاونان و مدیران سازمان منطقه آزاد قشم برگزار شد، اظهار کرد: با بهره گیری از ظرفیت‌های تمامی نهادها، شورا‌ها و همراهی جوامع محلی و مساعدت‌های فنی و عمرانی و اجتماعی و فرهنگی سازمان منطقه آزاد قشم بسیاری از مشکلات زیرساختی و عمرانی جزیره مرتفع خواهد شد.

 

وی ادامه داد: بهبود کیفیت زندگی ساکنان و بومیان جزیره قشم دسترسی به خدمات شهری و روستایی، بهسازی و توسعه متوازن تمام مناطق و روستا‌های جزیره همگام با سایر مناطق اولویت برنامه‌های سازمان منطقه آزاد قشم خواهد بود.

 

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم با اشاره به برنامه ریزی جهت حل مشکل آب آشامیدنی روستا‌های جزیره، تصریح کرد: موضوع اجرای شبکه آبرسانی به روستای نقاشه در آینده نزدیک تعیین تکلیف و مردم روستا از این نعمت خدادادی بهره‌مند خواهند شد.

 

براساس این خبر، علیرضا نصری فرماندار شهرستان قشم نیز در این جلسه با قدردانی از فعالیت‌های صورت گرفته توسط منطقه آزاد قشم در حوزه‌های زیربنایی و عمرانی، گفت: با اقدامات اجرایی شده در دولت تدبیر و امید شاخص آبرسانی در قشم به سطح قابل قبولی رسیده و اکثر روستا‌های جزیره از نعمت آب آشامیدنی برخوردارند.

 

گفتنی است پس از برگزاری جلسه دیدار مردمی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم به همراه جمعی از معاونان و مدیران این سازمان و فرماندار شهرستان قشم و بخشدار حرا به بازدید از روستای نقاشه پرداختند.

انتهای پیام/۹۰۶۳

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار