نماینده مردم شوش در مجلس شورای اسلامی خواستار اقدام مجامع بین المللی در توقف جنایات رژیم صهیونیستی بر علیه مردم مظلوم فلسطین شد.
کد خبر: ۹۶۳۸۳۰
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۹ 14 May 2021
محمد کعب عمیر اظهار داشت:فلسطین در ۷۰ سال گذشته در چنگال صهیونیسم اسیر شده و با توجه به افزایش جنایات آنها اقدام بین المللی و لازم الاجرا علیه این رژیم توسط مجامع بین المللی و جهانی ضروری است.
 
وی با اشاره به کشته شدن تعداد زیادی از مردم مسلمان فلسطین به خصوص کودکان  و مردم بی دفاع و مظلوم افزود: حملات رژیم صهیونیستی به فلسطینیان و جنایت‌های آنها در کشتار غیرنظامیان و هتک حرمت مکان‌های مقدس مسلمانان در قدس اشغالی غیرقابل تحمل است.
 
وی با بیان اینکه قدس قبله اول مسلمانان جهان  است افزود: رژیم صهیونیستی از آغاز شکل گیری اقدام به کشتار مسلمانان فلسطینی کرده و نه تنها مورد خشم و محکومیت جوامع بین المللی قرار نگرفته که توسط برخی حامیانش تشویق نیز شده است.
 
نماینده شوش و کرخه در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: با توجه به اتفاقات اخیر در خاورمیانه و کشته شدن بسیاری از مسلمانان و به فراموشی سپردن حقوق مردم فلسطین، ضروری است تا مسلمانان و آزادگان جهان با ابراز نارضایتی  از سیاست های رژیم اسرائیل و حامیانش، از حقوق انسانی مردم فلسطین حمایت کنند.
 
کعب عمیر همچنین عنوان کرد: این جنایت بشری به دست رژیمی انجام گرفته که مورد حمایت دولت های مدعی حقوق بشر و دموکراسی است.
 
وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری که فرمودند «مسئله‌ی فلسطین، مسئله‌ی اول دنیای اسلام است» تاکید کرد: اقدام بین المللی و لازم الاجرا بر علیه رژیم صهیونیستی توسط سازمان ها و مجامع بین المللی  و به طور خاص شورای امنیت ملل متحد برای مقابله با تداوم جنایت های رژیم صهیونیستی ضروری است.
 
نماینده  مردم شوش و کرخه درمجلس شورای اسلامی در پایان خواستار پایان دادن به کشتار مردم مظلوم فلسطین شد و خاطرنشان کرد: موقع آن رسیده که مسلمانان در برابر جنایات این رژیم جعلی و کودک‌ کش متحد شوند و از مردم مظلوم فلسطین حمایت کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار