مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان گفت: ۹ هزار تبلت بین دانش‌آموزان کم‌برخوردار از ابتدای شروع کرونا تاکنون در خوزستان توزیع شده است.
کد خبر: ۹۶۳۴۲۷
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۳ 11 May 2021

کورش مودت در حاشیه تجلیل از معلمان نمونه منطقه آزاد اروند در جمع خبرنگاران بیان کرد: تعدادی از تبلت‌های دانش‌آموزی توسط خیران و بخش دیگر توسط دستگاه‌های اجرایی تهیه و در مناطق محروم خوزستان توزیع شد.

وی تعداد تبلت مورد نیاز دانش‌آموزان بی‌بضاعت خوزستان را ۳۰ هزار دستگاه برآورد کرد و گفت: ۱۲۰ هزار دانش‌آموز در برخی از مناطق خوزستان به شبکه شاد دسترسی ندارند و برخی از آنها به صورت حضوری آموزش می‌بینند.

وی افزود: با توجه به اینکه نمرات پایه دوازدهم تاثیری مستقیم بر قبولی در کنکور دارد برگزاری امتحانات پایه دوازدهم با رعایت شیوه نامه‌های ستاد ملی مدیریت کرونا برگزار می‌شود و امتحانات پایه نهم نیز به دلیل تاثیر در هدایت تحصیلی به صورت حضوری برگزار خواهد شد.

مودت ادامه داد: به همین منظور استان خوزستان به پنج قطب تقسیم شده و در هر قطب امتحانات زیرنظر یکی از معاونان اداره کل آموزش و پرورش استان نظارت خواهد شد.

وی ادامه داد: امتحانات پایه‌های نهم و دوازدهم در ۴۰ منطقه آموزشی، و با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی برگزار می‌شود.

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان گفت: برای دانش‌آموزانی که بیماری خاص و زمینه‌ای دارند اتاق ایزوله در نظر گرفته شده و با تلاش همکاران امید است امتحانات با صحت و سلامت برگزار شود.

 ۳۵ معلم نمونه کشوری و استانی در آبادان و خرمشهر روز سه‌شنبه به مناسبت هفته گرامیداشت روز معلم با حضور جمعی از مسوولان استانی و محلی تجلیل شدند.

برچسب ها: کورش مودت
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار