هشت نفر از کودکان و نوجوانان خوزستانی عضو مراکز کانون پرورش فکری، در مرحله‌ی ابتدایی نخستین جشنواره‌ی جهانی نقاشی کودک کرمان پذیرفته شدند.
کد خبر: ۹۶۳۴۱۶
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۳ 11 May 2021

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان، در فهرست ابتدایی پذیرفته شدگان نخستین جشنواره‌ی جهانی نقاشی کودک کرمان که با موضوع از خانه تا کهکشان برگزار شد، اسامی هشت تن از اعضای مراکز کانون استان خوزستان به چشم می‌خورد.

بنا بر اعلام نتایج اولیه‌ی داوری از سوی دبیرخانه‌ی این رویداد بین‌المللی، در گروه سنی نوباوه (پنج تا هشت سال) یلدا پوررضایی ، الینا پروازه ، رادوین کرد زنگنه، لیانا عرفانی فرد، آروین فولادوند و سلن آرامی ) موفق به راهیابی به مرحله‌ی نخست جشنواره شدند.

همچنین ، ناریکا روستایی در گروه‌ سنی نونهال ( ۹ تا ۱۱ سال) و سارینا ربیع همدانی در گروه نونگاه ( ۱۲ تا ۱۵سال)، به عنوان پذیرفته‌شدگان مرحله‌ی اولیه، معرفی شدند.

بر اساس این گزارش، یلدا پوررضایی و الینا پروازه ، زیر نظر ناهید مهرانفر مربی هنری مراکز کانون بهبهان و رادوین کردزنگنه ، لیانا عرفانی فرد، آروین فولادوند، سلن آرامی، ناریکا روستایی و سارینا ربیع همدانی ، زیر نظر شیرین فتحی مربی هنری مراکز کانون اهواز، در این رویداد هنری بین‌المللی شرکت کردند و به این موفقیت دست یافتند.

نخستین جشنواره‌ی جهانی نقاشی کودک کرمان به عنوان حرکتی موثر در جهت افزایش سطح آگاهی کودکان نسبت به ابعاد گوناگون زندگی، بالا بردن اشتیاق آنها به مشارکت در رقابت‌های فرهنگی و اجتماعی بین کودکان جهان در راستای خلق آینده‌ای بهتر و در نهایت معرفی شهر تاریخی و فرهنگی کرمان به کودکان امروز و بزرگترهای فردا، در بهمن ۱۳۹۹ آغاز به کار کرد، و در دور اول، کودکان و نوجوانان، از ۳۷ کشور جهان با هم رقابت کردند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار