فرمانده قرارگاه نظارتی و عملیاتی ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا در خوزستان گفت: تمام آرامستان‌های استان در عید سعید فطر بسته هستند.
کد خبر: ۹۶۳۴۰۸
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۸:۵۶ 11 May 2021

ولی الله حیاتی  اظهار داشت: نماز عید فطر با رعایت پروتکل های بهداشتی در فضای باز مساجد استان اقامه می شود.

وی افزود: دید و بازدیدها و خریدهای عیدانه عید فطر ممنوع است و تقاضای ما از مردم این است امسال عید فطر را متفاوت برگزار کنند.

حیاتی بیان کرد: مردم با توجه به شرایط کرونایی از شرکت در تجمعات و دید و بازدید خودداری کرده و برنامه های خود را به شرایط بعد از کرونا موکول کنند.

فرمانده قرارگاه نظارتی و عملیاتی ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا در خوزستان ادامه داد: در ۱۵ شهر خوزستان علاوه بر ورودی و خروجی استان، محدودیت تردد وجود دارد و از ورود پلاک های غیر بومی و خروج پلاک های بومی جلوگیری می شود و محدودیتهای تردد شبانه همچنان به قوت خود باقی است.

وی اضافه کرد: رعایت پروتکل های بهداشتی توسط تیم های نظارتی قرارگاه با جدیت دنبال می شود و تا کنون بیش از ۳۰ دستگاه اجرایی که در رعایت پروتکل ها تعلل کردند تذکر کتبی گرفتند و این نظارت ها همچنان ادامه دارد.

چهار شهر بهبهان، اندیمشک ، ماهشهر و باغملک ازوضعیت قرمز کرونایی خارج شده و در وضعیت نارنجی قرار گرفتند، و تعداد شهرستان‌های قرمز خوزستان از هفت شهرستان به سه شهرستان کاهش یافت.

بر پایه این گزارش شهرستان‌های اهواز،شوش و ایذه اکنون همچنان در وضعیت قرمز قرار داشته و وضعیت آنها خطرناک است.

همچنین ۱۴ شهرستان باغملک، اندیمشک، دزفول، لالی، مسجدسلیمان، ماهشهر، شوشتر، رامهرمز، شادگان، آبادان، خرمشهر، امیدیه، رامشیر و شادگان در وضعیت نارنجی کرونایی قرار دارند و شهرستان‌های اندیکا، گتوند، هفتکل، باوی، حمیدیه، هویزه، دشت ازادگان، آغاجاری، رامشیر و هندیجان نیز در وضعیت زرد کرونایی قرار دارند.

برچسب ها: ولی الله حیاتی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار