دبیر قرارگاه جهادی خدمت رسانی ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) در خوزستان با اشاره به خدمات این ستاد گفت: ۲۵ هزار بسته معیشتی توسط ستاد اجرایی فرمان حضرت امام در استان خوزستان در حال توزیع است.
کد خبر: ۹۶۲۹۳۷
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۵ 10 May 2021

حجت الاسلام حسین احمدی  در آیین توزیع یکهزار و ۶۰۰ بسته معیشتی بین نیازمندان دزفول در محل مصلای امام علی (ع) افزود: دستگیری از مستمندان یکی از کارهای خیر و بهترین عمل در دوران کرونا و ماه مبارک رمضان است که وقتی به دست محرومان می‌رسد موجب خوشحالی خانواده‌ها و خدا می‌شود.

وی با اشاره به برخی خدمات ستاد اجرایی فرمان حضرت امام گفت: تولید واکسن کرونا در سطح جهانی، ساخت مدارس و خانه‌های بهداشت و مسکن محرومان در سال‌های اخیر از جمله اقدامات بزرگ این بنیاد بوده است.
دبیر قرارگاه خدمت رسانی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام در خوزستان افزود: سال گذشته بین پنج تا هفت هزار اشتغال خرد با ارائه تسهیلات میانگین ۴۰۰ میلیون ریالی در استان خوزستان توسط این ستاد ایجاد شده است.

وی ادامه داد: از سال گذشته در بخش جهادی کارگاه‌های تولیدی فعال و ۱۷۰ تا ۲۰۰ هزار ماسک در استان خوزستان تولید شده و در زمانی که با کمبود ماسک مواجه بودیم، این فشار از دوش کادر درمان برداشته شد.
حجت الاسلام احمدی بیان کرد: ستاد احسان فرمان امام در استان خوزستان از ماه رمضان سال گذشته تاکنون ۳۰ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان توزیع کرد و اکنون نیز ۲۵ هزار بسته دیگر در سطح استان در حال توزیع است که یکهزار و ۶۰۰ بسته آن هر کدام به ارزش چهار میلیون ریال در دزفول توزیع می‌شود.

وی همچنین از توزیع ۶۰ هزار بسته پروتئینی در تابستان گذشته، توزیع ۲۰۰ هزار پرس غذا در عید غدیر، ۲۰ هزار بسته نوشت افزار، ۴۰ هزار بسته مواد غذایی در پاییز گذشته و توزیع افزون بر ۲۰ هزار بسته در عید نوروز در استان خوزستان خبر داد.

دبیر قرارگاه خدمت رسانی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام در خوزستان همچنین به ساخت مسکن، سلامت و پزشکی در این استان اشاره و بیان کرد: حدود ۸۰۰ جهیزیه از سال گذشته تاکنون در استان توزیع شده و در سیل پارسال بندرامام و ماهشهر نیز ۱۰ هزار بسته معیشتی توزیع و خانه‌های تخریب شده بازسازی شدند.

وی با بیان اینکه ۵۰۰ گروه جهادی در خوزستان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام را پشتیبانی می‌کنند، افزود: پخت و توزیع ۱۰۰ هزار پرس غذا بین سیل‌زدگان از دیگر اقدامات این ستاد در خوزستان طی یک سال گذشته بوده است که کلیه این اقدامات با پشتیبانی مردم، گروه‌های جهادی، خیریه‌ها و هیات‌ها انجام شده‌اند.

امام جمعه دزفول نیز در این آیین گفت: این رزمایش‌ها با همکاری خیرین، مردم متدین و پشتیبانی ستاد اجرایی فرمان امام و بنیاد احسان انجام شده و شاهد یک حرکت زیبا و خداپسندانه در دزفول هستیم.
حجت الاسلام سیدمحمدعلی قاضی دزفولی، فرماندار دزفول را جوان و پرکار معرفی و بیان کرد: او شبانه روز برای مبارزه با کرونا تلاش کرده ضمن اینکه باید از خیرین سلامت و و گروه‌های جهادی نیز قدردانی کرد.

فرماندار ویژه دزفول نیز در این آیین گفت: انجام کمک‌های این چنینی در سطح شهر دزفول موجب پشت سر گذاشتن بحران‌های سخت می‌شود.
علی فرهمندپور با قدردانی از خیرین و بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام که باعث چنین اتفاقات خوبی در سطح شهرستان شده‌اند، افزود: دزفول نخستین شهرستانی بود که در پیک سوم کرونا در سطح کشور بیشترین تلفات و ابتلا را داشت.

وی افزود: ۴۷۰ کیلومتر وسعت و پراکندگی جمعیت شهرستان موجب دشوار شدن کنترل بیماری شد ولی نگاه خداوند و اقدامات خیرخواهانه باعث شد بتوانیم در کمتر از یک هفته وضعیت را کنترل و مهار کنیم.
فرماندار ویژه دزفول با ستایش نگاه راهبردی امام جمعه دزفول در افزایش خدمات خیران در شهرستان گفت: آشپزخانه‌ای که در مصلای امام علی(ع) دزفول مستقر شده در اکثر روزهای سال اقدام به پخت و پز برای نیازمندان می‌کند که اقدام ارزشمندی است.

یکهزار و ۶۰۰ بسته معیشتی روز دوشنبه در مرحله ششم رزمایش احسان و همدلی با حضور مسوولان استانی و محلی، گروه‌های جهادی، خیریه‌ها و فعالان فرهنگی و اجتماعی و مجمع خیرین سلامت بین نیازمندان دزفول توزیع شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار