رییس دانشکده علوم پزشکی آبادان از آغاز تزریق واکسن به افراد بالای ۷۰سال در آبادان، خرمشهر و شادگان خبر داد.
کد خبر: ۹۶۲۹۲۲
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۴ 10 May 2021

دکتر شکراله سلمان‌زاده بیان کرد: افراد بالای ۷۰ سال منتظر تماس تلفنی برای دعوت به واکسیناسیون نباشند و برای تزریق واکسن به مراکز معرفی‌شده مراجعه کنند.

وی اضافه کرد:خانواده‌های سالمندان برای محافظت از افراد بالای ۷۰ سال در برابر ویروس کرونا هر چه سریعتر برای تزریق واکسن به این عزیزان به مراکز تعیین‌شده، مراجعه کنند.

رییس دانشکده علوم پزشکی آبادان با تاکید بر این مهم که تمام واکسن‌های موجود ایمن و موثر هستند، افزود: کارکنان بهداشت و درمان نیز همین واکسن‌ها را دریافت کرده‌اند و نگرانی‌ از این بابت وجود ندارد و هم اکنون قطعی‌ترین راه کنترل همه‌گیری کووید ۱۹ تزریق واکسن است.

وی مراکزی را که در آنها واکسن تزریق می‌شود، مرکز پنج مهر، مرکز خیابان منتظری، مرکز امام خمینی(ره)، احمدآباد، مرکز فارابی، خیابان ۴۰متری ذوالفقاری، مرکز شهید صادقیان، احمدآباد خیابان ۱۵، مرکز باهنر، خیابان اروسیه، روبه‌روی پارکینگ رسالت، مرکز رازی، کوی قدس، ایستگاه ۵- خط وسط، مرکز امام حسن (ع)، فیه خیابان لاله ۱۸، مرکز امام رضا (ع)، سلیچ بعد از پل ایستگاه ۷، مرکز الغدیر دهکده بریم و مرکز ولیعصر (عج) در روستای کوت شنوف بیان کرد.

دکتر سلمان‌زاده ادامه داد: در شهر چوئبده مرکز قدس و مرکز والفجر در اروندکنار نیز واکسن کووید ۱۹ به افراد بالای ۷۰ سال تزریق می‌شود.

وی با بیان اینکه در شادگان در مراکز خدمات جامع سلامت شماره یک و ۲ شهری و در مراکز روستایی دارخوین، بدرانی، بوزی و سالمی۲ واکسیناسیون انجام می‌شود افزود: در آبادان و شادگان تزریق واکسن از ساعت ۹صبح تا ۱۲ظهر انجام می‌شود.

رییس دانشکده علوم پزشکی آبادان ادامه داد: در خرمشهر نیز به صورت تجمیعی در سالن ورزشی آزادی واقع در خیابان ۴۰متری، در دو نوبت صبح از ساعت ۹ تا ۱۳ و عصرها از ساعت ۱۷ تا ۲۰ تزریق واکسن کووید ۱۹ برای افراد بالای ۷۰ سال انجام می‌شود. ضمن اینکه در کفیشه و مینوشهر نیز تزریق توسط تیم سیار بهداشت انجام می‌شود.

شهرستان های شادگان، خرمشهر و آبادان در جنوب غرب خوزستان زیرپوشش خدمات بهداشتی و درمانی دانشکده علوم پزشکی آبادان قرار دارند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار