سرپرست شرکت آب و فاضلاب خوزستان گفت: چهار هزار میلیارد ریال اعتبار برای پروژه فاضلاب شهرستان مسجد سلیمان در نظرگرفته شده است.
کد خبر: ۹۶۲۱۶۴
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۳ 07 May 2021

فرزان عباسیان در حاشیه بررسی وضعیت فاضلاب این شهرستان و مسایل و مشکلات آن بیان کرد: کار مناقصه این پروژه در حال انجام است و پس از مراحل لازم، طبق منطقه بندی مشخص، پروژه بزرگ فاضلاب شهری را در مسجدسلیمان با پیش بینی ۳۰ ماهه شروع خواهیم کرد.

وی گفت: یکی از نقاط مهم و اولویت دار پروژه فاضلاب شهری این شهرستان در فلکه زندان مسجد سلیمان است که باید هر چه زودتر نسبت به تکمیل و بازگشایی این مسیر و کاهش بار ترافیکی در این منطقه اقدام کرد و همچنین با تقویت و اتصال شبکه خط لوله مناطق گدار و چهاربیشه می‌توان توازن را در شبکه توزیع آب در مناطق مختلف این شهرستان ایجاد کرد.

عباسیان گفت: امسال سه برنامه برای توسعه شبکه آبرسانی مسجد سلیمان در دست اقدام داریم که تقویت و رینگ خط انتقال گدار و چهاربیشه که باعث تقویت آبرسانی در شهرستان می‌شود، بازسازی و اورهال کامل مخزن ۵۰ هزار مترمکعبی که ظرفیت اصلی این شهرستان است، و وارد مدارکردن شبکه‌های قدیمی و انجام شده به طول ۵۰ کیلومتر، از آن جمله است.
وی ادامه داد: در جریان اجرای پروژه فاضلاب شهری از تصفیه خانه محلی در مسیر فاضلاب شهری بر اساس منطقه بندی انجام شده، استفاده خواهیم کرد که این تکنولوژی توسط دانشمندان بومی خوزستان اختراع شده است.

سرپرست شرکت آب و فاضلاب خوزستان افزود: پروژه تقویت و اتصال خط انتقال چهاربیشه به عنوان یک اولویت، پس از دریافت دستور استاندار خوزستان و به صورت ترک تشریفات از اوایل خرداد آغاز خواهد شد.

گفتنی است که بیشتر مناطق شهرستان مسجد سلیمان از سیستم فاضلاب محروم هستند که تاکنون چندین کودک در جوی‌های روباز آن سقوط کرده‌اند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار