مسئول اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان خوزستان گفت: سه پویش دانش آموزی در روز جهانی قدس امسال برگزار می شود.
کد خبر: ۹۶۲۰۱۴
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۹ 06 May 2021

حجت الاسلام محمد عرب بیان کرد: در روز قدس امسال پویش ها و طرح های دانش آموزی مجازی برگزار می شود.
وی گفت: روز جهانی قدس یکی از برجسته‌ترین و ماندگارترین یادگارهای احیاگر اسلام ناب محمدی (صلی الله علیه و آله وسلم) حضرت امام خمینی (رضوان الله تعالی علیه) و نماد صف‌بندی حق در مقابل باطل و مظهر حمایت جهانی از مردم رنج‌کشیده فلسطین است.
حجت الاسلام محمد عرب افزود: اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان همیشه پیشرو در مسئله استکبارستیزی بوده است، و دانش آموزان همه ساله با حضور پر شور خود در این راهپیمایی مشتی محکم بر دهان دشمنان کوبیده اند.
حجت الاسلام عرب با اشاره به برنامه های اتحادیه دانش آموزان در روز جهانی قدس، گفت: امسال نیز با توجه به وضعیت قرمز کرونایی و ممنوعیت برگزاری تجمعات چند پویش دانش آموزی برگزار خواهد شد.
مسئول اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان خوزستان ادامه داد: اولین پویش، پویش هر دانش آموز یک دلیل نفرت از رژیم کودک کش می باشد که دانش آموزان دلیل نفرت خود از اسرائیل را برای بصورت کلیپ و یا عکس نوشت برای دبیرخانه ارسال می کنند.
مسئول اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان خوزستان افزود: دومین پویش، چالش سطل آب می باشد به این صورت که در آن دانش آموزان با خاک، شن و یا مواردی از این دست، ستاره پرچم اسرائیل را روی زمین ترسیم می کنند و سپس با ریختن آب آن را از زمین پاک می کنند.
حجت الاسلام عرب پیرامون پویش و چالش سوم اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان در روز قدس افزود: آخرین برنامه در قالب ویژه برنامه جشنواره رسانه به مناسبت ماه مبارک رمضان و روز قدس و از آنجایی که فعالیت هنری و تولید محتوا اهمیت بسیاری دارد، در نظر است تولید پادکست صوتی و کلیپ تصویری با موضوع روز قدس و فلسطین توسط دانش آموزان صورت گیرد و افراد برتر مورد تقدیر قرار گرفته و جایزه دریافت نمایند.

وی افزود: با توجه به اینکه موارد چنینی علاوه بر انتقال حس مبارزه با رژیم صهیونیستی و ایمان بیشتر به نظام جمهوری اسلامی، جذابیت بالایی برای دانش آموزان به همراه دارد، این چالش‌ها در نظر گرفته شده است.

گفتنی است دانش آموزان برای کسب اطلاعات بیشتر و شرکت در مسابقات و چالش های ذکر شده می توانند به سایت اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان خوزستان به آدرس https://etehadiekhz.ir/ مراجعه نمایند.

طبق اعلام استانداری خوزستان نحوه برگزاری روز قدس امسال براساس دستور ستاد ملی کرونا است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار