مدیر کل مدیریت عملکرد بازرسی و امور حقوقی استانداری خوزستان گفت: ۵۶ بازرس ویژه کرونا در استان برای نظارت بر عملکرد دستگاه ها و ادارات در رعایت پروتکل های بهداشتی فعال هستند.
کد خبر: ۹۶۲۰۰۴
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۱ 06 May 2021

 رسول امیری در نشست بازرسی ویژه کرونا در استان در محل استانداری خوزستان با اشاره به اهمیت و جایگاه بازرسی و نظارت در ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا و قرارگاه نظارتی و عملیاتی بیماری کرونا، بیان کرد: از بین این اعضا ۶ نفر به عنوان کمیته نظارت و بازرسی انتخاب گردید.
وی افزود: وظایف بازرسان کرونا بازدید از ادارات و دستگاه های اجرایی استان است که این اداره کل سیاست تشویقی و تنبیهی را در دستور کار خود قرار داده و دستگاه‌هایی که پروتکل های بهداشتی و مصوبات ستاد استانی کرونا را رعایت می‌کنند تشویق خواهند شد و دستگاه‌هایی که پروتکل های بهداشتی و مصوبات ستاد استانی را رعایت نمی کنند برخورد قانونی خواهند شد
امیری ادامه داد: این بازرسی ها منوط به شهرستان اهواز نخواهد بود و باید تیم های بازرسی و کمیته بازرسی در شهرستان ها فعال گردد .
وی افزود: بازرس ویژه پس از بازدید از دستگاه های اجرایی موارد در کمیته بازرسی مورد بحث و نظر خواهد گرفت و پس از تایید نهایی به قرارگاه نظارتی و عملیاتی و ستاد استانی کرونا ارسال خواهد شد.

هم اکنون هفت شهرستان خوزستان در وضعیت قرمز کرونایی، ۱۱ شهرستان نارنجی و ۹ شهرستان زرد هستند.



برچسب ها: رسول امیری
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار