سرپرست شهرداری منطقه ۲ اهواز در خصوص فیلم منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر سرقت تجهیزات فنی درپل نهم درشهر اهواز توضیحاتی ارایه کرد .
کد خبر: ۹۶۱۶۴۵
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۵ 05 May 2021

محمدسعید حردانی  ضمن تایید سرقت تجهیزات فنی پل نهم در شهر اهواز بیان کرد : مسئولیت احداث، ترمیم و نگهداری تجهیزات فنی در سطح شهر با شهرداری است اما حراست و نگهداری از اموال عمومی در اختیار و حیطه ,وظایف سازمان شهرداری نیست و برای شناسایی و دستگیری این سارقان جلسات متعددی را با مراجع مربوطه برگزار کرده ایم.

وی افزود: با وجود این که در برخی پارک ها و پل های ساحلی نگهبان نوبتی برای حراست و نگهداری از تجهیزات قرار داده ایم اما همچنان دست به سرقت می زنند.

سرپرست شهرداری منطقه ۲ اهواز با اشاره اعمال محدودیت ها ی ستاد استانی کرونا گفت: به علت بسته بودن این پل و جلوگیری از تردد مردم فرصتی برای سارقان به وجود آمده تا به سرقت تجهیزات فنی و پایه های روشنایی پل بپردازند که قبلا هم این موارد را به مراجع مربوطه گزارش کرده ایم.

وی افزود : در حال حاضر مواردی که به کار تعویض درز انبساط پل ها نیاز باشد انجام می شود ولی بر اساس پیگیرهای انجام شده پل نهم اهواز شامل آن نبوده است .

پل نهم بوستان جنگلی شهروند در شرق اهواز را به منطقه کوی سید خلف اهواز متصل می‌کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار