رییس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: ۳۵ هزار سالمند بالای ۸۰ سال در خوزستان داریم که تلاش می کنیم همگی آنها واکسینه شوند.
کد خبر: ۹۶۰۴۹۸
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۱ 30 April 2021

 رییس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: ۳۵ هزار سالمند بالای ۸۰ سال در خوزستان داریم که تلاش می کنیم همگی آنها واکسینه شوند.

دکتر فرهاد ابول نژادیان  اظهار داشت: تمام افراد بالای ۸۰ سال در استان حتی آنهایی که پرونده سلامت ندارند می توانند با در دست داشتن مدرک شناسایی به مراکز بهداشت مراجعه کرده و واکسینه شوند.

وی افزود: تلاش می کنیم واکسیناسیون افراد بالای ۸۰ سال را امروز تکمیل کنیم لذا از این هم استانی های عزیز انتظار داریم به مراکز بهداشتی محل سکونت خود مراجعه کرده و نسبت به تزریق واکسن اقدام کنند.

ابول نژادیان با اشاره به انجام واکسیناسیون بیماران سرطانی استان افزود: افرادی که حداکثر ۶ ماه تا یک سال از دوره شیمی درمانی آنها گذشته باشد، می توانند واکسن دریافت کنند و درهمین چارچوب روز گذشته ۷۰۰ بیمار سرطانی واکسینه شدند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: در هفته آینده تلاش می کنیم پرسنل اورژانس بیمارستان هایی که بیماران غیرکرونایی و محتمل را بستری می کنند را واکسینه کنیم.

وی بیان کرد: از انتهای سال گذشته با آغاز طرح واکسیناسیون، ابتدا کادر درمانی که در بخش های ویژه بیمارستانی با بیماران کرونایی سر و کار داشتند واکسینه شدند سپس تزریق واکسن به پرسنل اورژانس و دیگر بخش های مراکز درمانی استان انجام شد.

ابول نژادیان گفت: به تدریج و با اختصاص سهمیه بیشتر واکسن، کادر بهداشت، جانبازان بالای۵۰ درصد، سرای سالمندان، پزشکان سازمان نظام پزشکی، پاکبانان و غسال ها واکسینه شدند.

بر اساس آخرین رنگ بندی اعلام شده از سوی وزارت بهداشت ۱۰شهرستان خوزستان در وضعیت قرمز، ۹ شهرستان نارنجی و هشت شهرستان زرد هستند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار