رییس دانشکده علوم پزشکی آبادان گفت: ۴۱ بیمار مبتلا به کرونا در شهرستان‌های آبادان، خرمشهر و شادگان پس از بهبودی از بیمارستان طالقانی آبادان مرخص شدند.
کد خبر: ۹۶۰۴۹۶
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۰ 30 April 2021

شکراله سلمان زاده بیان کرد: در ۲۴ ساعت گذشته از تعداد ۴۳۴ آزمایش پی.سی آر. در جنوب غرب خوزستان ۱۹۳ مورد مثبت تشخیص داده شد.

وی افزود: در این مدت بر اساس معیارهای آزمایشگاهی ابتلای ۱۱۱ بیمار در آبادان، ۶۳ بیمار در خرمشهر و ۱۹ نفر در شادگان به بیماری کووید۱۹ تایید شد.

سلمان‌زاده تعداد بیماران بستری کرونایی در جنوب غرب خوزستان را ۲۸۲ نفر اعلام کرد و گفت: از تعداد بیماران جدید شناسایی شده ۱۷۳ بیمار به صورت سرپایی خدمات درمانی دریافت کردند.

وی افزود: در۲۴ ساعت گذشته کرونا جان ۲ بیمار در آبادان، ۲ بیمار در خرمشهر و ۲ بیمار در شادگان را گرفت.

رییس دانشکده علوم پزشکی آبادان ادامه داد: در ۲۴ ساعت گذشته ۳۷ بیمار به دلیل مشکل حاد تنفسی در بیمارستان‌های آبادان، خرمشهر و شادگان بستری شدند و ۴۱ بیمار پس از بهبود از بیمارستان ها ترخیص شدند.

۱۰ شهرستان خوزستان از جمله خرمشهر و آبادان در وضعیت قرمز و ۹ شهرستان در وضعیت نارنجی کرونایی و هشت شهرستان نیز در وضعیت زرد قرار دارند.

شهرستان های شادگان، خرمشهر و آبادان در جنوب غرب خوزستان زیرپوشش خدمات بهداشتی و درمانی دانشکده علوم پزشکی آبادان قرار دارند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار