رییس کانون بازنشستگان و مستمری بگیران خوزستان گفت: ثبت نام بیمه تکمیلی بازنشستگان و مستمری بگیران استان به صورت غیرحضوری امکان پذیرشد.
کد خبر: ۹۶۰۴۸۹
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۷ 30 April 2021

عبدالحمید عبایی روز جمعه در نشستی با مدیران تامین اجتماعی استان خوزستان به مناسبت هفته گرامیداشت کارگر (پنجم تا ۱۱ اردیبهشت )در محل این کانون با اشاره به توسعه و اجرای سیستم نرم افزاری برای ارایه خدمات غیرحضوری به بازنشستگان افزود:کانون بازنشستگان و مستمری بگیران استان با اجرای سامانه یکپارچه نرم‌افزاری و جامع توانسته است زمینه خدمات خدمات غیر حضوری بازنشستگان تامین اجتماعی را در دوران شیوع بیماری کرونا در۲۲ کانون فراهم کند که مهمترین خدمت غیرحضوری ثبت نام بیمه تکمیلی است.
وی گفت:جامعه بازنشستگان و مستمری بگیران خوزستانی می‌توانند با مراجعه به سایت http://khouzestankkb.ir به صورت غیرحضوری ثبت نام کنند.
وی گفت: ۲۲۰هزار بازنشسته و مستمری بگیر خوزستانی زیرپوشش تامین اجتماعی خوزستان که در ۲۲ کانون شهرستانی عضویت دارند می توانند مراحل بیمه تکمیلی را به صورت غیرحضوری انجام دهند و از خدمات بیمه تکمیلی بهره مند شوند.
عبایی در ادامه اظهار داشت: همکاری و تعامل سازنده کانون بازنشستگان تأمین اجتماعی استان با اداره کل و مدیریت درمان تامین اجتماعی در سطح بسیار بالا و رضایت بخشی قراردارد.
سیدمحمد مرعشی مدیر کل سازمان تامین اجتماعی استان خوزستان نیز گفت:احکام بازنشستگان در اردیبهشت ماه امسال اصلاح و بازبینی خواهد شد و همسان سازی مرحله دوم با مبنا قراردادن حقوق اسفند ۱۳۹۹ صادر خواهد شد و در نهایت تا ۲۰ اردیبهشت پرداخت می شود.
بازنشستگان و مستمری بگیران خوزستانی در ماه‌های اخیر بارها با برپایی تجمع‌های مسالمت آمیز و صنفی خواستار اجرای کامل طرح همسان سازی حقوق بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی با سایر صندوق‌های بازنشستگی کشوری شده بودند.
قرار است با پرداخت ۸۹۰هزار میلیارد دیون دولت به سازمان تامین اجتماعی ، مرحله دوم طرح همسان سازی حقوق بازنشستگان و مستمری بگیران با هدف افزایش قدرت خرید این قشر و کاهش فشار ناشی از تورم و گرانی از ۲۰ اردیبهشت ماه اجرایی شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار