نماینده مردم دشت آزادگان و هویزه در مجلس مطرح کرد؛
ساعدی گفت: پروژه‌های عمرانی نیمه تمام و بهسازی مناطق مختلف هویزه به اعتبار نیاز دارند و انتظار داریم مسئولان استانی به این مهم توجه کنند.
کد خبر: ۹۶۰۴۸۴
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۴ 30 April 2021

ساعدی گفت: پروژه‌های عمرانی نیمه تمام و بهسازی مناطق مختلف هویزه به اعتبار نیاز دارند و انتظار داریم مسئولان استانی به این مهم توجه کنند.
قاسم ساعدی نماینده مردم دشت آزادگان و هویزه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به برگزاری جلسه شورای برنامه ریزی هویزه با حضور قاسم سلیمانی دشتکی استاندار خوزستان و سایر مسئولان شهرستان گفت: برای بهسازی و آسفالت معابر منطقه کوی رسالت، علامه کرمی، کوی سلمان فارسی، کوی حمزه و منطقه حواله شهرستان خواستا تامین اعتبار از بخش اعتبار‌های بازیافت شهری هستیم.

او خواستار یکسان سازی جاده هویزه -رفیع شد و افزود: بهسازی روستا‌های بخش نیسان از اعتبارات معاونت مناطق محروم و روستایی ریاست جمهور، اتصال شبکه‌های آبرسانی روستایی امام علی (ع)، سمیده و یزدنو به آب غدیر، تامین پایش تصویری شهرستان هویزه و خارج کردن تالاب هورالعظیم از ممنوعیت تردد و رعایت مفاد دستور شورای امنیت ملی امری ضروری است.

ساعدی بر تکمیل جاده‌های آنتنی روستا‌ها از اعتبارات مناطق محروم، تخصیص اعتبار حق آلایندگی و ارزش افزوده برای ۲ شهرستان هویزه و دشت آزادگان، پیگیری احداث بیمارستان هویزه با توجه به وسعت و جمعیت شهرستان و تکمیل پروژه‌های نیمه تمام هویزه تاکید کرد.

نماینده مردم دشت آزادگان و هویزه در پایان از جذب نشدن افراد بومی و متخصص در شرکت‌های نفتی مستقر در شهرستان هویزه گلایه کرد و اظهار داشت: از استاندار خوزستان خواهشمندیم در این زمینه ورود کرده و با تشکیل کارگروه‌های مربوطه جهت رفع مشکلات اشتغال افراد بومی همکاری کند.

برچسب ها: قاسم ساعدی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار