استاندار خوزستان گفت: کرونا همچنان چالشی جدی برای همگان بوده و رعایت شیوه نامه های بهداشتی بهترین راه برای مقابله با آن است.
کد خبر: ۹۵۸۴۲۲
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۸:۵۶ 23 April 2021

قاسم سلیمانی دشتکی  اظهارداشت: تلاش کردیم برای مشاغل آسیب دیده از کرونا بسته های حمایتی ازجمله اعطای تسهیلات ۱۲۰ میلیون ریالی به بالا به صاحبان کسب و کارها هرچند که میدانیم کافی نیست.

وی افزود: منابع مالی اختصاص یافته در استان ردیف های ملی، استانی و شهرستانی دارد و در حال جذب اعتبارات راهها و اختصاص بودجه و تسهیلات سرمایه گذاری برای برطرف کردن مشکلات به ویژه چالش آب و فاضلاب هستیم.

سلیمانی دشتکی بیان کرد: سه قرارگاه محرومیت زدایی، آب و فاضلاب و مسکن را در استان خوزستان برای خدمت رسانی به محرومان و آسیب‌دیدگان از انواع بلایا احداث کردیم که هدفمان از این خدمت رسانی خارج شدن از حالت بروکراسی است تا استعلام و اخذ امضاها به حداقل برسد.

وی نقش نهادهای بزرگ اقتصادی ازجمله شرکت های نفتی و گازی در اجرای مسئولیت های بسیار مهم بیان کرد و افزود: در رایزنی های انجام شده با وزارت نفت به نتایج خوبی دست یافتیم و در تلاشیم حدود ۲ میلیارد یورو در این زمینه جذب شود.

استاندار خوزستان گفت: با اختصاص و جذب این بودجه بسیاری از مشکلات استان مثل اصلاح شبکه آب و فاضلاب، روان آب ها، سیل و غیره برطرف شود.

وی افزود: با توجه به تغییر مشاغل و توسعه میادین نفتی متاسفانه خوزستان متناسب با توسعه نفتی رشد نکرده است و از زمان آغاز به کار بنده در استان حدود ۲ماه می گذرد و در این مدت در حال اصلاح ساختار هستم.

سلیمانی دشتکی بیان کرد: نا امیدی و نگاه سیاسی به مدیریت ها بدترین آفت برای مدیران است در عین حال ما مدیران خوبی هم در استان داریم.
وی با بیان اینکه در برخورد با مدیران متخلف و کم کار و تعداد زیاد و بی حاصل مشاور در ادارات بدون تعارف عمل می کنم.

وی افزود: متاسفانه در استان مدیران مدام جمله پول نداریم را تکرار می کنند، اینجا باز هم تاکید می کنم که باید برای گرفتن بودجه تلاش کرد چون منابع مالی گرفتی است نه گفتنی.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار