فرمانده سپاه ولیعصر(عج) خوزستان در سالروز تاسیس سپاه پاسداران از توزیع هفت هزار بسته معیشتی به ارزش بیش از ۲۱ میلیارد ریال از سوی بسیج سازندگی خوزستان و خیران استان بین نیازمندان خبر داد.
کد خبر: ۹۵۸۴۲۰
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۸:۵۱ 23 April 2021

فرمانده سپاه ولیعصر(عج) خوزستان در سالروز تاسیس سپاه پاسداران از توزیع هفت هزار بسته معیشتی به ارزش بیش از ۲۱ میلیارد ریال از سوی بسیج سازندگی خوزستان و خیران استان بین نیازمندان خبر داد.

سرتیپ پاسدار حسن شاهوارپور  در مجتمع فجر سپاه در اهواز در جمع خبرنگاران اظهارداشت: باتوجه به فرمایشات رهبر معظم انقلاب و تاکید ایشان بر تداوم کمک‌های مومنانه، بسیج سازندگی استان با مشارکت خیران و نیکوکاران، هفت هزار بسته معیشتی را تهیه و بین نیازمندان مناطق محروم استان توزیع کرد.

وی افزود: بخش عمده‌ای از این کمک‌های مومنانه بین مددجویان کمیته امداد استان در مناطق مختلف توزیع شد تا در ماه رمضان بخشی از مشکلات معیشتی آن ها برطرف شود.

فرمانده سپاه ولی عصر (عج) خوزستان ادامه داد: این بسته های معیشتی شامل برنج، روغن، ماکارونی و دیگر اقلام غذایی بوده که ارزش هر بسته نیز بیش از سه میلیون ریال است .

حجت الاسلام والمسلمین عبدالرضا رستگار نماینده ولی فقیه در سپاه ولیعصر (عج) نیز در این آیین گفت: طرح کمک های مومنانه امسال نیز به قوت خود باقی خواهد ماند و همچنان تا رفع مشکلات اقتصادی این مسیر خدمت ادامه دارد.

مسئول بسیج سازندگی سپاه خوزستان نیز در این آیین گفت: این بسته های معیشتی در ۲۸ نقطه نواحی مقاومت بسیج توزیع و این پایگاه ها این کمک ها را بین نیازمندان توزیع کردند.

سرهنگ پاسدار یونس زبیدی افزود: سال گذشته نیز بیش از یک میلیون بسته کمک معیشتی بین نیازمندان و آسیب دیدگان ویروس کرونا توزیع شد و بسیاری از خانوارهای نیازمند را توانستیم تحت پوشش کمک های مومنانه قرار دهیم.

پیش از این نیز مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری خوزستان از توزیع ۲۰ هزار و ۴۰۰ بسته معیشتی و بهداشتی و بیش از ۲۰ هزار ماسک، با همکاری سمن‌ها و نهادهای خیریه خوزستان در هفته آخر اسفند پارسال و ۲هفته نخست امسال بین نیارمندان استان خبر داده بود.

برچسب ها: حسن شاهوارپور
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار