مدیرکل مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری خوزستان گفت: وضعیت معلمان حق‌التدریس و پیش دبستانی خوزستان بررسی و پیگیری می‌شود.
کد خبر: ۹۵۷۸۱۷
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۰:۰۲ 21 April 2021

رسول امیری در نشست با مدیرکل و معاونان آموزش و پرورش خوزستان بیان کرد: این اداره حسب دستور و تاکید استاندار به این موضوع ورود کرده و تا حصول نتیجه مورد انتظار به پیگیری خود ادامه خواهد دهد.

وی گفت: جامعه معلمان ، قشر بسیار زحمتکش و از ارکان اصلی جامعه هستند و نباید اجازه داد تا دغدغه‌هایی از قبیل وضعیت مالی و استخدامی ،آنان را از ارایه خدمت هر چه بهتر به دانش آموزان و آینده سازان کشور غافل کند و این اداره کل تمام تلاش خود را در جهت برطرف کردن وضعیت موجود معلمان حق التدریس و پیش دبستانی به کار خواهد گرفت.

امیری بیان کرد: مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان با تمام توان و استفاده از همه‌ی ظرفیت‌ها نسبت به رفع مشکل و دغدغه‌ی این افراد اقدام کند.

براساس اعلام اداره کل آموزش و پرورش خوزستان از مجموع ۱۰هزار نیروی حق‌التدریس در استان، هفت هزار نفر انها در چند سال گذشته تبدیل وضعیت شده‌اند.

همچنین سه هزار و ۳۰۰ نیروی پیش دبستانی با اجباری شدن این دوره در خوزستان به کارگیری شدند که بیش از یکهزار نیرو مازاد هستند و مشکلاتی برای پرداخت حقوق این افراد وجود دارد.

جمعیت دانش آموزی خوزستان حدود یک میلیون و ۱۳۰ هزار نفر است.

برچسب ها: رسول امیری
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار