مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خوزستان خبر داد:
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خوزستان گفت : ۱۹ طرح برق‌رسانی به روستاهای خوزستان در قالب سومین هفته پویش #هرهفته الف_ ب _ ایران در سال ۱۴۰۰ به بهره‌برداری رسید.
کد خبر: ۹۵۷۸۰۹
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۲۳:۴۳ 20 April 2021

دکتر علی خدری روز سه‌شنبه در حاشیه آیین بهره‌برداری از ۱۹ طرح سراسری برق‌رسانی به روستاهای خوزستان، بیان کرد: برای این طرح‌ها که حدود ۴۸ کیلومتر شبکه فشار متوسط و ضعیف نصب شده بالغ بر ۱۶۶ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال هزینه شده است.

وی ادامه داد: در این پویش ، شهرستان‌های اندیکا هشت روستا، ایذه چهار روستا ، اندیمشک و لالی هرکدام سه روستا، و باغملک یک روستا با مجموع ۲۵۱ خانوار از نعمت برق بهره‌مند شدند.

خدری گفت: طرح‌های برق‌رسانی به ۶۲ روستا در ۱۶ استان‌ کشور با جمعیت زیرپوشش ۹۳۱ خانوار امروز به صورت همزمان در قالب سومین هفته پویش #هرهفته الف_ ب _ ایران به بهره‌برداری رسید که سهم خوزستان از این تعداد، ۱۹ روستا بود.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خوزستان در پایان عنوان کرد: در سال ۹۹ نیز تعداد ۴۲ روستا با مجموع ۴۴۷ خانوار و با اعتبار ۳۶۵ هزار و ۵۷۰ میلیون ریال در طرح پویش" هر هفته_ الفب ایران" در خوزستان برق‌دار شدند.

آیین بهره برداری از ۱۹ طرح سراسری برق‌رسانی به روستاهای خوزستان، امروز سه شنبه ۳۱ فروردین با حضور ویدیو کنفرانسی وزیر نیرو در محل شرکت توزیع نیروی برق خوزستان در اهواز برگزار شد.

برچسب ها: دکتر علی خدری
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار