نماینده ولی فقیه در خوزستان:
نماینده ولی فقیه در خوزستان ارتش را یکی از مولفه های اقتدار نظام اسلامی دانست و گفت: همانگونه که در عرصه‌های دفاعی و نظامی اقتدار ایران حفظ شده و در اوج است باید در عرصه دیپلماسی نیز همین برخورد با دشمنان صورت گیرد.
کد خبر: ۹۵۷۱۶۱
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۸:۳۹ 18 April 2021

نماینده ولی فقیه در خوزستان ارتش را یکی از مولفه های اقتدار نظام اسلامی دانست و گفت: همانگونه که در عرصه‌های دفاعی و نظامی اقتدار ایران حفظ شده و در اوج است باید در عرصه دیپلماسی نیز همین برخورد با دشمنان صورت گیرد.

حجت الاسلام و المسلمین سید محمد نبی موسوی فرد روز یکشنبه در آیین‌ رژه اقتدار نیروهای مسلح در روز ارتش در اهواز اظهار داشت: نیروهای مسلح ، بسیج و سایر نیروهای خدمت‌گزار در رابطه با دفاع از انقلاب و نظام مقدس اسلامی در طول ۴۰ سال نقش آفرینی کردند و در صحنه جهاد اصغر حاضر و آماده و جان برکف بودند.

وی افزود: یکی از بهترین راهکارها برای موفقیت در ماموریت‌های محوله حضور در صحنه جهاد اصغر، نبرد با دشمن درون و نفس است.

نماینده ولی فقیه در خوزستان ادامه داد: حراست از نظام اسلامی یکی از مسائل مهم در طول ۴۲ سال پس از انقلاب بود چرا که دشمنان همواره تلاش می‌کردند انقلاب اسلامی را با شکست مواجه کنند؛ یکی از مولفه‌های اصلی که همواره توانسته در زمینه دفاع از این میهن اسلامی نقش آفرینی کند، نیروهای مسلح و بخصوص ارتش جمهوری اسلامی بوده است.

وی تصریح کرد: امروز اگر دشمن به خود اجازه نمی‌دهد نگاه چپ به مرزهای دریایی، هوایی و زمینی ایران داشته باشد، به ملاحظه اقتداری است که نیروهای مسلح دارند.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد گفت: برخی از معاندان به تازگی در رابطه با سند همکاری ایران و چین می گویند، ایران کشور را به چین واگذار کرده اما یادشان رفته آن زمانی که در دهه ابتدایی سال ۱۳۰۰ که متفقین به میهن اسلامی ما حمله کرده بودند، در کمتر از چند ساعت کشور به تصرف در آمده و رضاخان پلید از کشور گریخت و در تمام این دوران به ایران خیانت کرد.

وی بیان کرد: بحرین را که متعلق به خاک ایران اسلامی بود در اختیار دشمنان قرار دادند اما در هشت سال دفاع مقدس حتی یک وجب از این خاک در اختیار دشمن قرار نگرفت چرا که ولایت فقیه به پشتوانه ملت شریف ایران از تمامی دستاوردهای نظام اسلامی حراست کرد.

وی اظهار داشت : نگاه ما همچنان باید به درون باشد و ارتباط ما با کشورهایی که تمامی مولفه های قدرت ایران برای آنها محترم است، تقویت شود.

رژه اقتدار و حماسی نیروهای مسلح به مناسبت فرا رسیدن ۲۹ فروردین ،روز ارتش جمهوری اسلامی ایران، همزمان با سایر نقاط کشور با شعار مدافعان وطن، یاوران سلامت در اهواز برگزار شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار