کد خبر: ۹۵۶۵۳۰
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۷:۵۱ 17 April 2021

فرد شروری که با تیراندازی به سمت یک شهروند، ضمن مجروحیت وی در شهرستان هامون باعث رعب و وحشت عمومی شده بود، در اقدام ضربتی ماموران انتظامی شهرستان هامون شناسایی و دستگیر شد.

سردار”احمد طاهری فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان بیان داشت: یازدهم فروردین ماه سال جاری در پی اعلام یک مورد تیراندازی در یکی از محلات شهرستان هامون، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستورکار پلیس امنیت عمومی این شهرستان قرار گرفت.

او افزود: با حضور مأموران انتظامی در صحنه و در بررسی‌های به عمل آمده مشخص شد، فردی با سلاح گرم به سمت شهروندی تیراندازی و ضمن مصدومیت وی، از محل متواری شده است

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: به منظور دستگیری عامل این اقدام شرارت آمیز تحقیقات تخصصی پلیس آغاز و با تلاش صورت گرفته هویت متهم مشخص و روز گذشته طی یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه در یکی از خیابان‌های شهرستان هامون دستگیر شد.

سردار طاهری در ادامه افزود: متهم پس از انتقال به پلیس اختلاف شخصی با شاکی را علت بزه انتسابی خود اعلام کرد که در این خصوص علاوه بر تلاش ماموران برای کشف سلاح به کار رفته در تیراندازی، پرونده‌ای تشکیل و متهم تحویل مراجع قضائی شد.

این مقام ارشد انتظامی بر عزم جدی پلیس استان سیستان و بلوچستان در برخورد قاطع با هر گونه جرم خشن تأکید و از خانواده‌ها و بخصوص سران طوایف خواست تا جوانان را از عواقب سخت نگهداری، حمل و جابه جایی انواع سلاح گرم و سرد آگاه سازند.

منبع:رکنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار