رییس بیمارستان رازی شهر قائمشهر گفت: در حال حاضر بیش از هفتاد درصد ریه‌های دست‌نشان درگیر ویروس کرونا شده است.
کد خبر: ۹۵۶۱۵۷
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۴۰۰ - ۲۳:۱۱ 14 April 2021

رییس بیمارستان رازی شهر قائمشهر گفت: در حال حاضر بیش از هفتاد درصد ریه‌های دست‌نشان درگیر ویروس کرونا شده است.

به گزارش میزان ، دکتر ضیاءالدین اولادی در خصوص آخرین وضعیت سلامتی نادر دست‌نشان به چند نکته اشاره کرد. تنها کاری که از دست ما برمی‌آید آرزوی سلامتی برای این چهره فوتبال ایران است و امیدواریم هر چه زودتر دست نشان از بیمارستان مرخص شود.

*وضعیت سلامتی دستنشان تغییر زیادی نکرده و حتی یکی دو درصد حالش وخیم‌تر هم شده است. با این همه پزشکان و پرستاران به دقت حال وی را کنترل می‌کنند و پیگیر وضعیت سلامتی‌اش هستند. در حال حاضر ریه‌های دست‌نشان بیشتر از ۷۰ درصد درگیر ویروس کرونا شده است اما هنوز امیدواریم که دست‌نشان سلامتی خود را دوباره به دست بیاورد و در همین راستا تلاش خودمان را ادامه می‌دهیم.

*دست‌نشان هیچ بیماری زمینه‌ای ندارد؛ و شایعات مربوط به بیمارهای زمینه‌ای این مربی مثل بیماری کلیه و قلب را رد می‌کنم. در مورد خواب مصنوعی هم باید بگویم به خاطر درد زیاد طبیعتاً هیچ بیماری تحمل به هوش بودن را در این شرایط ندارد و در این حالت بیمار به خواب مصنوعی برده می‌شود تا متحمل درد نشود.

*در رابطه با شایعه دریافت هزینه ۷۰ میلیون تومانی مجموعه تحت نظرش بابت درمان دست‌نشان باید بگویم که این مورد ارتباطی به بیمارستان ندارد؛ بلکه فردی خارج از مجموعه بیمارستان و علوم دانشگاهی، به خانواده دست‌نشان پیشنهاد قرص را داده بود. قرصی که قیمتش ۷۰ میلیون تومان است و خانواده دست‌نشان این مبلغ را پرداخت کردند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار