هنوز چندی از تحریم ها علیه سردار محبوب خوزستانی سپاه ولیعصر (عج) نگذشته که باز موبورهای چشم آبی وحشت از همه جا بودن سردار بر اندام شان افتاده باز دست به قلم برده اند و شاهوارپور را دوباره و برای بار سوم تحریم کردند.
کد خبر: ۹۵۵۸۷۹
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۰:۱۶ 14 April 2021

وقتی به بهانه اتحادیه اروپا برای تحریم سردار شاهوارپور می نگریم و بعد محبوبیت او را بین خوزستانی ها و به خصوص محرومین جامعه می بینیم به دچار تناقض بودن اروپایی ها بیشتر پی می بریم.
سردار حسن شاهوارپور فرمانده سپاه حضرت ولی‌عصر (عج) خوزستان در دی ماه ۹۸ و اردیبهشت ۹۹ برای ۲ بار در فهرست تحریم‌های آمریکا قرار گرفته بود و اکنون با این عنوان نقض حقوق بشر! برای بار سوم تحریم شده است که چیزی دور از واقعیت را به جهانیان نشان می دهد.
سردار می خواهم چند کلامی با تو درد دل کنم، از این بنویسم که می دانم و طبعیتا می دانی که ایران در مسیری قرار دارد که مغز متفکری پشت آن است، مغزی که توانسته این کشتی را از طوفانهای سهمگین و بزرگی نجات بدهد و همه را به سلامت به مقصد برساند و طبیعتا این کشتی فرماندهان و ناخداهانی را همراه خود دارد که اگر هر کشور دیگری درگیر آن شده بود چند باره متلاشی شده بود و خیلی ها از ان کشتی یا پیاده شده بودند یا دیگر توانی برای ادامه نداشتند.
آری گوش به فرمان بودن به پیام و کلام رهبری توسط فرماندهان ارشد نظام به خصوص فرماندهان سپاه پاسداران باعث شده این روزها دشمن به شدت هراسناک شود، انتقام هایی که از دشمنان گرفتید با شلیک موشک های دور برد، خواب را از کسانی گرفته که ادعای حاکمیت بر دنیا را دارند، اینها اتفاقی نیست که بخواهند با تحریم شما و هم سنگرهایتان مانع از این عزم شوند، عزمی که غیر از بالا بردن پرچم ایران در سر ندارد.
سردار شاهوارپور عزیز، چند وقت اخیر شما را بین مردم دیدیم، در مناطقی که محرومیت در آن موج می زد، در میان سیلاب دیدیم، در کوخ ها، در میان میدان نبرد با مشکلات ، در مبارزه با کرونا، در عمران شهر، در حل مشکل فاضلاب، در حل مشکل مترو و ... اینها دشمن را عاصی کرده است، بی نیازی ما با توانمندی شما باعث شده دشمن بهراسد، زیرا منتظر آن روزی است که ما دست استمداد به سویش دراز کنیم.
سردار دشمن هنوز داغ عین الاسد بر تن اش است، هنوز سربازهایشان در گالری تلفن های اپل شان لحظه شلیک موشک های دور برد فرزندان برومند کشور را مرور می کنند و نوع سنگر گرفتن شان را و قدرتی که بدون هیچ واهمه ای به انها نشان دادیم که اگر کسی نگاهش چپ شود ، چشمانش را از حدقه درمی آوریم.
سردار این روزها بیشتر به این پی می بریم که چقدر به امثال تو در این کشور نیاز داریم، چقدر دوست داریم نگاهت بهراساند دشمنی را که قصدش فقط تصرف خاک و منابع و منافع مان است، چقدر دوست داریم آشوب بودن ات برای کمک به مردم مظلوم و محروم کشورمان را. سردار زندگی همین است، کمک به هم نوع ، گرفتن دست محروم و دست آخر مهری به نام ناقض حقوق بشر جلوی نامت از سوی دشمن قرار گرفتن و در لیست تحریم قرار گرفتن.
سردار اما یک چیزی رو خوب می دانیم، آن قدر این روزها را مرور کرده ای و پشت سر گذاشته ای که این اقدامات تنها می شود خاطراتی که دشمن با آنها قصد زمین گیر کردنمان را به خیال خود داشت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار