فرماندار شهرستان اهواز گفت: محدودیت های کرونایی در اهواز در جهت حفظ سلامت و حفظ جان شهروندان اعمال می شود.
کد خبر: ۹۵۵۵۴۸
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۳ 13 April 2021

به گزارش روابط عمومی فرمانداری، جمال عالمی نیسی دوشنبه شب با بیان اینکه اکثر مردم پروتکل های بهداشتی را رعایت می کنند، افزود: متاسفانه به رغم اطلاع رسانی و تاکیدات زیاد برخی از شهروندان کرونا را عادی گرفتند و پروتکل های بهداشتی را رعایت نمی کنند که این بی تفاوتی نه تنها برای خود شخص بلکه برای دیگر شهروندان نیز خطرناک است.
وی در خصوص محدودیت های مشاغل در وضعیت قرمز اهواز گفت: مشاغل گروه یک (ضروری) با رعایت پروتکل های بهداشتی مجاز به فعالیت هستند و گروه‌های شغلی ۲، سه و چهار تعطیل ویا با محدودیت فعالیت خواهند کرد.
فرماندار و رییس ستاد مدیریت و کنترل بیماری کرونا اهواز ادامه داد:ادارات مستقر در شهرستان اهواز حداکثر با یک سوم کارکنان فعالیت می کنند و با اداراتی که شیوه نامه بهداشتی را رعایت نکنند برخورد قانونی می شود.
عالمی نیسی گفت: برای اجرای محدودیت های کرونایی، اهواز به ۲۴ منطقه تقسیم شده که در ۱۲ منطقه کارگروهی با مسوولیت نیروی انتظامی و در ۱۲ منطقه دیگر کارگروهی با مسوولیت سپاه و با همکاری دیگر ادارات،نهادها و دستگاه های اجرایی محدودیت‌ها اعمال می شود.
وی در پایان با تاکید بر رعایت پروتکل های بهداشتی افزود:استفاده از ماسک، رعایت فاصله گذاری اجتماعی و خودداری از تردد غیر ضروری خطر ابتلا به کرونا را کاهش می دهد.

برچسب ها: جمال عالمی نیسی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار