کد خبر: ۹۵۴۳۹۳
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۲ 10 April 2021

در یک گفتگوی کلاب هاوسی به این نکته اشاره شد که در شرایطی که رییسی در انتخابات حاضر نشود در میان اصولگرایان این رضایی است که می‌تواند اجماع بوجود بیاورد.

 

به گزارش تابناک تبریز، شب گذشته در یکی از اتاق‌های کلاب هاوس که توسط فرید مدرسی از فعالان رسانه ای مدیریت می شد، با موضوع این گزاره که آیا محسن رضایی می‌تواند جایگزین مناسبی برای جانشینی قالیباف به جهت حضور در انتخابات ریاست جمهوری باشد؟ بحث و تبادل نظر صورت گرفت.

 

با توجه به موضوع مورد بحث که در خصوص قضاوت بین عملکرد دو مدیر اصولگرا (رضایی-قالیباف) و برنامه‌های آنان بود، نکته ای جالب رخ داد که شاید برخلاف دوره های پیشین از نظر اکثر افراد و شنوندگان حاضر در این اتاق ، محسن رضایی تنها کاندیدایی است که در این سالها برنامه دقیق انتخاباتی داشته و دارای استراتژی است . 

 

محسن رضایی جایگزین قالیباف می‌شود؟ /بحثی جنجالی درکلاب هاوس

 

اوج بحث و جدل درباره این موضوع ، جدال بین سعید آجرلو و وحید ایمانی با مدیران گروه بود، آنجا که وحید ایمانی به فرید مدرسی گفت اساسا موضوع گفتگو و گزاره اشتباه است زیرا هنوز هیچ مصاحبه و هیچ ادعایی از سوی قالیباف مبنی بر حضور در انتخابات مطرح نشده است.

 

وحید ایمانی با اشاره به یک خبر عنوان کرد که محسن رضایی قطعا در انتخابات شرکت خواهد کرد؛ دیگر قرار نیست محسن رضایی با توجه ملاحظات سیاسی عرصه را برای حضور دیگر کاندیداها ترک و کناره‌گیری کند و خود سانسوری را کنار خواهد گذاشت.

 

گفتنی است در این جمع بندی صحبت ها و مباحث در حدود ۶۵ درصد به این سمت و سو بود که در شرایطی که رییسی در انتخابات حاضر نشود در میان اصولگرایان این رضایی است که می‌تواند اجماع بوجود بیاورد و با شخصیت استراتژیست و راهبردی که از خود نشان داده و تسلطی که مباحث اقتصادی دارد به شخصیت هایی دیگر اصولگرا که صرفا افراد اجرایی خوبی هستند ارجح است.خبرانلاین

 

2727

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار