بنابر دریافت اطلاعات از منابع آگاه؛ شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی تا این لحظه تشکیل نشده و هیچ لیستی برای حمایت از کاندیداها در انتخابات شورای شهر اعلام نکرده است.
کد خبر: ۹۵۴۳۰۹
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۴۰۰ - ۲۳:۵۱ 09 April 2021

به گزارش ندای اهواز، بنابر دریافت اطلاعات از منابع آگاه؛ شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی تا این لحظه تشکیل نشده و هیچ لیستی برای حمایت از کاندیداها در انتخابات شورای شهر اعلام نکرده است.

 به شایعات توجه نکنید

در گفت و گوی ندای اهواز با منبع آگاه، وی افزود:بر اساس ساز و کار شورای ائتلاف نیروهای انقلاب کشور و بر مبنای شیوه نامه های اجرایی این جریان بزرگ سیاسی ، در حال حاضر انتخابات مجمع منتخب شهرستان ها به صورت الکترونیکی در حال برگزاری است و به زودی مجامع منتخب تشکیل و هیئت رئیسه ی هر شهر، شهرستان و استان بر اساس مجامع منتخب، تعیین و لیستهای کاندیداهای شوراها بعد از آن بسته خواهد شد.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: شورای ائتلاف شهرستان متشکل از اعضای هیئت موسس به تعداد ۵ تا ۷ نفر است که به صورت انتصابی مشخص شده اند و سه برابر این تعداد یعنی ۱۵ تا ۲۱ نفر از طریق انتخابات الکترونیک و برگزاری مجامع منتخب مشخص و تشکیل شورای ائتلاف نیروهای انقلاب شهرستان را می دهند که تعداد شان ۲۰ تا ۲۸ نفر می شود و ضمنا حداکثر ۲ نفر از نمایندگان چهره های شاخص سیاسی یا روحانی می توانند به جمع هیئت موسس اضافه شوند.

با بررسی های ندای اهواز مشخص گردید،
این ساز و کار در حال انجام است و احتمالا تا پایان فروردین شورای مرکزی نیروهای انقلاب شهرستان مشخص خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار