رئیس پلیس آگاهی استان از کشف یک فقره قتل عمدی و دستگیری قاتل متواری در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۹۵۴۲۰۰
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۸ 09 April 2021
 رئیس پلیس آگاهی استان از کشف یک فقره قتل عمدی و دستگیری قاتل متواری در این شهرستان خبر داد.

 به گزارش تابناک همدان، به نقل از خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "علی اسد بیگی" در تشریح این خبرگفت: ساعت ۲۳ آخرین روزسال گذشته از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰، یک فقره درگیری منجر به قتل عمدی فردی به هویت معلوم گزارش شد.

 وی افزود: کارآگاهان جنایی این پلیس، کارشناسان بررسی صحنه جرم و بازپرس ویژه قتل در محل اعلامی حضور یافته و مشاهده کردند جلوی درب یک باب مغازه سیگار فروشی آثار خون دیده می‌شود که طبق اظهارات مطلعان، ۲ نفر مرد ۳۰ و ۱۷ ساله به علت چاقو خوردگی به بیمارستان "بعثت" منتقل و شخص ضارب از محل متواری شده است.

 رئیس پلیس آگاهی استان در ادامه بیان داشت: ماموران پلیس به بیمارستان مراجعه کردند و مشخص شد یکی از مجروحان درگیری که پسری ۳۰ ساله بود به علت جراحات وارده فوت کرده است و مجروح دوم در بخش اورژانس تحت درمان می‌باشد.

 وی ادامه داد: فرد مجروح در بازجویی‌های پلیسی بیان داشت: ((بنده به اتفاق مقتول و پسر عمه ام، جهت خرید سیگار به دخانیات فروشی در جاده "مزدقینه" مراجعه و ضارب که از قبل در محل حضور داشت به علت نگاه چپ چپ با ما درگیر شد و از کمر خود چاقو بیرون آورده و ضرباتی به سینه مقتول وارد کرد و سپس ضرباتی به مچ دست من وارد و از محل متواری شد.))

 سرهنگ اسد بیگی افزود: در تحقیقات پیچیده‌ی پلیسی، تصاویر و هویت دقیق ضارب به دست آمد و منزل وی مورد بازرسی کامل قرار گرفت، ولی قاتل در محل حضور نداشت و از استان همدان به مکان نامعلومی متواری شده بود که با اقدامات پیچیده‌ی کارآگاهان پلیس آگاهی، مخفیگاه متهم در استان "البرز" شناسایی و پس از هماهنگی با مقامات قضائی آن شهر، متهم در یک عملیات ضربتی دستگیر و به پلیس آگاهی همدان منتقل شد.

 این مقام انتظامی افزود: در بازجویی‌های پلیسی، متهم صراحتا به جرم ارتکابی ضرب و جرح منجر به قتل مقتول اقرار کرد و پس از بازسازی صحنه، با صدور قرار بازداشت موقت روانه زندان مرکزی همدان شد.

 رئیس پلیس آگاهی استان همدان در پایان گفت: همراه داشتن سلاح سرد توسط جوانان همیشه حادثه آفرین بوده و چه بسا اگر قاتل چاقو نداشت این قتل در آخرین ساعات قرن ۱۳ اتفاق نمی‌افتاد و قاتل گرفتار زندان و منتظر حکم قصاص نمی‌ماند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار