مدیر درمان تامین اجتماعی خوزستان گفت: بیش از۱۲۴ هزار نفر در تعطیلات نوروزی به مراکز درمانی تامین اجتماعی خوزستان مراجعه کردند که نزدیک به ۲ هزار بیمار ازاین تعداد بستری شدند.
کد خبر: ۹۵۴۱۶۲
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۴۰۰ - ۲۳:۵۵ 08 April 2021

صادق جلیلی با اشاره به تعداد مراجعین به مراکز درمانی تامین اجتماعی گفت : در این مدت تعداد ۱۲۴هزار و۶۸۳ بیمار به صورت سرپایی ویزیت و از این تعداد یک هزار و ۶۹۶ بیمار در بخشهای مختلف بستری شدند که ۳۲۰ نفر آن ها بیمار کرونایی بودند .

وی با اشاره به خدمات مراکز درمانی تامین اجتماعی خوزستان در ایام نوروز افزود : در راستای خدمات هر چه بهتر به بیمه شدگان و مستمری بگیران ، مراکز درمانی تامین اجتماعی در سطح استان شامل ۶ بیمارستان و هشت پلی کلینیک در شهرستان های اهواز ، آبادان ، خرمشهر ، بندرماهشهر ، بندرامام خمینی (ره) ، بهبهان ، مسجد سلیمان ، شوشتر و دزفول به بیمه شدگان و مردم ارائه خدمت کردند.

مدیر درمان تامین اجتماعی خوزستان تصریح کرد: ۲۳۰ مورد جراحی نیز به صورت اورژانسی و الکتیو در این بیمارستانها انجام گرفت .

جلیلی بیان کرد: با توجه به آغاز موج چهارم بیماری کرونا و شرایط قرمز استان بیمارستان های امیرالمومنین (ع) اهواز و ۱۷ شهریور آبادان به صورت کامل ، و همچنین بخش هایی از بیمارستانهای امام موسی کاظم(ع) ماهشهر و مصطفی خمینی بهبهان در اختیار بیماران کرونایی می باشند.

در حال حاضر ۱۷ شهرستان خوزستان در وضعیت قرمز و هشت شهرستان نارنجی هستند.

برچسب ها: صادق جلیلی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار