قتل‌های در انظار عمومی همچون فیلم منتشر شده از درگیری خانوادگی و قتل داماد توسط برادر همسر در شهر کرمانشاه، امنیت روانی مردم این استان را هدف گرفته است.
کد خبر: ۹۵۳۷۴۹
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۷ 07 April 2021

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه   به نقل از مهر،چندی پیش اختلاف خانوادگی در شهر کرمانشاه منجر به اسلحه کشیدن برادر همسر در ملأ عام و تیراندازی به سوی داماد خانواده شد.

در این حادثه تیراندازی که منجر به فوت دامادی در مقابل چشمان مردم عادی، زنان و کودکان کرمانشاهی در کوچه و خیابان شهرک پردیس شد، امنیت روانی جامعه هدف قرار گرفته است؛ به طوری که مردم شهر کرمانشاه و به ویژه شهرک محل وقوع حادثه تیراندازی، از ترس شدید برای رخ دادن دوباره تیراندازی و به خطر افتادن جان خانواده‌شان به خبرنگار مهر می‌گویند.

تکرار تیراندازی در ملأ عام خاطر کرمانشاهیان را مکدر کرده و سبب رعب و وحشت و به خطر افتادن سلامت جانی و روانی مردم شده است.

از آن طرف پخش شدن فیلم مربوط به تیراندازی و جان باختن یک نفر که در حادثه اخیر تیراندازی در شهرک پردیس باعث رعب و وحشت افکار عمومی و بد جلوه دادن چهره زیبای ایران اسلامی یعنی کرمانشاه در کشور شده است.

با توجه به وجود چشمان ناظر مردم در فضای مجازی هم اکنون فیلم حادثه تیراندازی اخیر در شهرک پردیس کرمانشاه در پی اختلاف خانوادگی به صورت گسترده منتشر شده که این امر می‌تواند سبب تنزل جایگاه فرهنگی کرمانشاه و حتی ضربه به بخش‌های اقتصادی این استان شود.

برخورد قاطعانه دستگاه قضائی و نیروی انتظامی استان کرمانشاه با برهم زنندگان نظم عمومی به منظور جلوگیری از تیراندازی و حتی حمل سلاح سرد می‌تواند بسیار کارساز باشد که شاهدان عینی این ماجرا خواهان آن هستند.

در حالی در شهر کرمانشاه شاهد رخ دادن چنین اتفاقاتی هستیم که ریش سفیدان و بزرگان در صلح سازش نقش ویژه‌ای دارند و فرهنگ مردمان این خطه در صلح و سازش و حل اختلافات در کشور زبانزد است.

شاهدان عینی این جنایت که ساکن شهرک پردیس هستند خواهان برخورد قاطع با چنین حوادثی به منظور بازدارندگی از رخ داد چنین حوادثی بودند.

یکی از شاهدان این جنایت هولناک در گفتگوی میدانی با خبرنگار مهر از ریشه اختلاف خانوادگی در این حادثه خبر داد و گفت: این حادثه در روز ۱۲ فروردین حوالی ساعت ۱۵ در شهرک پردیس اتفاق افتاد.

وی افزود: مقتول پس از ورود با خودرو به کوچه مورد هدف قاتل قرار گرفته و به دلیل مجروحیت به دیوار یکی از منازل مسکونی برخورد می‌کند.

این شاهد عینی ادامه داد: این پایان درگیری نبود و قاتل به شلیک‌های متعدد دیگری به مقتول او را به قتل رساند.

قاتل شناسایی شده است / تلاش برای دستگیری قاتل ادامه دارد

در همین راستا محمدرضا آمویی معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه اظهار کرد: به دنبال یک مورد تیراندازی منجر به فوت در شهرک پردیس شهر کرمانشاه، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: مأموران کلانتری با حضور در محل به بررسی صحنه حادثه پرداخته و مشخص شد مقتول با اصابت چند گلوله به قتل رسیده است.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه تصریح کرد: تحقیقات تکمیلی پلیس نشان می‌داد که این حادثه در نزدیکی محل سکونت پدر همسر مقتول رخ داده و این فرد از چندی قبل با همسرش دچار اختلاف شده است.

آمویی ادامه داد: با به دست آمدن این اطلاعات، مأموران خانواده همسر مقتول را تحت بازجویی قرار دادند که عنوان کردند این تیراندازی توسط پسر خانواده صورت گرفته و سپس متواری شده است.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه گفت: با شناسایی متهم به قتل، کارهای اطلاعاتی کارآگاهان پلیس آگاهی برای شناسایی مخفیگاه این فرد آغاز و تلاش برای دستگیری وی ادامه دارد.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار