ستاد انتخابات شهرستان اهواز جزئیات و نحوه ثبت نام داوطلبان شوراهای اسلامی روستا را که از فردا (دوشنبه) به مدت یک هفته انجام می‌شود، اعلام کرد.
کد خبر: ۹۵۲۸۴۵
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۷ 04 April 2021

ستاد انتخابات شهرستان اهواز جزئیات و نحوه ثبت نام داوطلبان شوراهای اسلامی روستا را که از فردا (دوشنبه) به مدت یک هفته انجام می‌شود، اعلام کرد.

پیرو اطلاعیه شماره ۱۳ ستاد انتخابات کشور، ثبت نام از داوطلبان عضویت در انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی روستا و تیره‌های عشایری از ساعت ۸ صبح روز دوشنبه ۱۶ فروردین آغاز می شود و تا ساعت ۱۸ روز یکشنبه مورخ۲۲ فروردین (به مدت ۷ روز) ادامه خواهد یافت.

بر اساس این اطلاعیه داوطلبان می‌توانند به چهار روش برای نامنویسی در این دوره از انتخابات اقدام کنند.

ثبت نام از طریق اپلیکیشن موبایلی (دانلود برنامه ثبت‌نام از پورتال وزارت کشور به آدرس moi.ir) و دریافت پیامک مبنی بر ثبت نام قطعی داوطلب از سرشماره (v.Keshvar)؛ ثبت نام از طریق نسخه ویندوز و قابل نصب بر روی رایانه (دانلود برنامه ثبت نام از پورتال وزارت کشور به آدرس moi.ir) و دریافت پیامک مبنی بر ثبت نام قطعی داوطلب از سرشماره (v.Keshvar)؛ ثبت نام از طریق دفاتر پیشخوان دولت در شهرها و روستاها و دریافت رسید چاپی ممهور به مُهر آن دفتر و همچنین پیامک مبنی بر ثبت نام قطعی داوطلب از سرشماره (Keshvar) و ثبت‌نام از طریق مراجعه حضوری به بخشداری (از ساعت ۰۸:۰۰ تا ۱۸:۰۰) و دریافت رسید ثبت‌نام.

در این اطلاعیه تاکید شده است که ثبت نام باید با شماره تلفنی (تلفن همراه) انجام شود که شخص داوطلب، مالک آن باشد.

داوطلبان برای اطلاعات بیشتر می‌توانند به پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری اهواز به نشانی https://ahwaz.ostan-khz.ir/ مراجعه کنند.

براساس این گزارش، ثبت نام داوطلبان ششمین دوره انتخابات شورای شهر از ۲ تا ۲۶ اسفند همزمان با سراسر کشور در خوزستان انجام شد.

انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا همزمان با انتخابات ریاست جمهوری ۲۸ خردادماه در سراسر کشور برگزار می‌شود.

چهار هزار و ۳۵۷ نفر در ششمین دوره انتخابات شوراهای شهر در خوزستان ثبت نام کردند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار