مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان گفت: جمعیت هلال احمر استان سمنان در نوروز ۱۴۰۰ به ۹۷ حادثه دیده که ۹۳ نفر از آنان آسیب دیده بودند امدادرسانی کرد.
کد خبر: ۹۵۲۷۱۵
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۸:۴۳ 04 April 2021

هلال احمر سمنان به ۹۷ حادثه دیده امدادرسانی کرد

 

 

به گزارش تابناک سمنان مظفر محمدخانی با اشاره به وقوع ۲۹ حادثه در نوروز۱۴۰۰ استان سمنان ابراز داشت: یک مورد برف و کولاک، ۲۱ مورد حوادث جاده‌ای، ۲ مورد خدمات حضوری، یک مورد سیل و آب‌گرفتگی، سه مورد خدمات شهری و یک مورد حادثه کوهستان طی این مدت در استان سمنان به وقوع پیوست.

وی افزود: جمعیت هلال احمر استان سمنان در نوروز ۱۴۰۰ چهار مورد عملیات رهاسازی انجام داد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان با اشاره به اینکه  ۱۵ نفر در نوروز ۱۴۰۰ توسط نیروهای هلال احمر استان سمنان نجات یافتند گفت: ۱۴ تن از نجات یافتگان به بیمارستان منتقل شدندو یک نفر نیز به صورت سرپایی درمان شد.

محمدخانی بیان کرد: درمجموع ۳۰ تیم عملیاتی شامل ۸۷ نیروی امدادگر در این مدت به محل‌های حادثه اعزام شدند و ۲۲ دستگاه آمبولانس در این عملیات‌ها استفاده شد.

وی افزود: میانگین زمان اطلاع رسانی حوادث جاده‌ای از زمان وقوع حادثه تا اطلاع به جمعیت هلال احمر استان، یک دقیقه و ۴۸ ثانیه و میانگین زمان حضور در صحنه عملیات حوادث جاده ای از اطلاع به جمعیت هلال احمر استان  تا حضور در صحنه، ۱۲ دقیقه و ۳۱ ثانیه بود .

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان  افزود: میانگین مدت زمان عملیات در حوادث جاده‌ای از آغاز تا پایان عملیات یک ساعت و ۹ دقیقه و ۴۸ ثانیه بود. 

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: ایرنا

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار