شهردار آبادان گفت: شهربازی آبادان بدلیل فعالیت غیرمجاز در شامگاه جمعه (۱۳ بدر) پلمب شد.
کد خبر: ۹۵۲۴۰۵
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۸:۵۲ 03 April 2021

محمودرضا شیرازی  اظهار داشت: شهرداری آبادان در طول چند روز گذشته و پس از بالارفتن میزان ابتلا به کرونا در جنوب غرب استان و به ویژه شهر آبادان با دقت و وسواس ، پیگیر اجرای مصوبات ستاد کرونای شهرستان به ویژه برای روز ۱۳ فروردین بود.

وی افزود: با تعطیلی بوستان ها ، پارک ها وبستن مسیرهای دسترسی به آنها تمهیدات ویژه و اقدامات گسترده ای انجام داده است.

شهردار آبادان گفت: متاسفانه در ساعات پایانی امروز شهر بازی آبادان که طی قراردادی در اختیار بخش خصوصی قرار دارد بدون توجه به هشدارهای قبلی و به صورت خودسرانه اقدام به بازگشایی این مجموعه کرده و متاسفانه پذیرای تعدادی از شهروندان و میهمانان بوده است.

شیرازی بیان کرد: این در حالی است که در شب های گذشته نیز اجازه فعالیت به این پارک داده نشده بود و بازگشایی در ساعات پایانی امروز تامل برانگیز و غیر قابل گذشت است.

وی افزود: شهرداری آبادان پس از کسب اطلاع از این اقدام خودسرانه ، ضمن تعطیلی فوری و مجدد این پارک و قطع کامل برق مجموعه، مسئولیت هرگونه بی توجهی به مصوبات لازم الاجرای ستاد کرونا و بازی با جان مردم در ایام پیک ابتلا به کرونا را متوجه متصدیان فعلی پارک و واحدهای فعال در آن می داند.

شیرازی گفت:همچنین شهردار آبادان امشب به دلیل این بی توجهی و سرپیچی آشکار از دستورالعمل های صادره ، عاملان بازگشایی پارک و واحدهای فعالی که امشب در درون پارک حضور داشتند فسخ قرارداد و به مراجع قانونی و ذیصلاح معرفی کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار